![]() |
|
||||
|
||||
![]() indd een super project, zou heerlijk de gti lip laten zitten
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Oke. Erg Mooi Project Trouwens
|
||||
|
||||
![]() Toch ook wel een heerlijke bak hoor!
|
||||
|
||||
![]() Heb je die bumpertjes weg dan?
|
||||
|
||||
![]() Weg ?
|
|
||||
|
||||
![]() hahaha...dat kennen de westerlingen niet Vincent....
![]() Hij vraagt waar je de bumpertjes vandaan hebt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh bij een man achter Utrecht , heb ze in de kleur van me auto laten spuiten.
|
|
||||
|
||||
![]() Haha..
Maare, echt een gave kleur! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() schitterend project, doe zo verder op uw gemak, en genoeg foto's posten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg leuk project, ook nice dat je zoveel foto's van de details post, erg makkelijk voor mij om wat voorbeeldpics uit te halen voor mijn build
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor alle leuke reactie's
Vind het zelf ook altyd leuk en intressant om bij andere projecten de plaatjes te bekijken hahah ![]() Vandaag me chrome strips binnen gekregen voor de bumpertjes. Komen nog helderen knipperlichten in en even snel de grill met koplampen erin gezet , hier komen ook helderen voor in de plaats. Vind het leuk maar mocht ik het overdoen had ik toen chrome bumpers gehaald ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met de tijd maar even kijken als ik een paar bumpers ergens op de kop kan tikken. Kan nu wel weer verder aangezien je niet bij de bouten van de bumpers komt als de intercooler erin zit dus radiateuren erin lader erop en dan zijn we er bijna ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niets meer aan dat snuitje doen! de heldere verlichting zou ik in de kast laten liggen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ja vind die oranje blinkers er niet echt bij passen vald een beetje uit de toon om het zo maar te zeggen , misschien wit/dove kapjes erop..........
|
|
||||
|
||||
![]() Superdikke combinatie, leuk om te lezen zo.
En dan ook nog n lader ![]() |
|
||||
|
||||
![]() smoke knipperkapjes erop,en als ie van mij geweest zou zijn had ik de bumpers matzwart gedaan zonder glimmeritus.
|
||||
|
||||
![]() Dernet de radiateuren pas gemaakt en gemonteerd.
Stukje uit het front gehaald zodat de intercooler recht in mijn front zit en zover mogelijke naar voren. ![]() Steuntje onder de intercooler gemaakt zodat die 1,5cm van de bodem af is en goed vast zit. Doordat die iets hoger zit past die beter in het front ivm de verdikking van de aansluiting links. ![]() Radiateur erin , gaatje onder in geboord zodat die goed op ze plek blijft zitten. ![]() Ladertje ook gemonteerd. ![]() Morgen steuntjes eraf halen en de gaten dicht lassen die eral in zaten. En dan een keer die spagetti gaan uitzoeken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bezig geweest met de kabelboom uit te spitten , heb er een 2h kabelboom van een cabrio ingedaan.
Het gedeelte met de stekker van de ecu blijkt dus met 1 stekker (Stroomvoorziening ecu?) en 1 draad (bobine stekker) zich ontdoen van de rest ![]() ![]() Gereviseerde dynamo gemonteerd en de kabel ervan. De dikke plus van de G60 motor en het draadje van de 2h boom ivm stekker(controlle lampje) gelijk in het stoftape getaped ![]() Verder de achteruitrijverlichtingsschakelaar voor op de bak verlengt en de verlichtingskabelboom achter de intercooler gemonteerd. Remklauw adapters voor de G60 klauwen binnen gekomen. ![]() Brandstofpomp van Bosch 228L/H , beetje overdreven maar hij was goedkoper dan de 120L/H die ik eigenlijk wilde gaan monteren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project.
Je kan evt de motorboom op je originele kast aansluiten. Hoef je niet de hele kabelboom van een cabrio erin te leggen, scheelt veel uitzoekwerk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kreeg alleen 1 gedeelte ervan bij de auto toen ik hem kocht en daarvan was ook in geknipt vandaar dat ik nu een complete 2h kabelboom erin had gelegt omdat ik nog een type 1 cabrio had staan
![]() |