![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weer een beetje leven in de brouwerij kan toch geen kwaad ??? En aangezien het hier toch het :ot: gedeelte is,is meelezen op eigen risiko ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verander de naam van de topic dan maar even in "MYSTERY MEET 2 (18+)" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee dat 18+ gedeelte doen we via de mail JR...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Christiaan het is een :ot: gedeelte...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja maar geen chatbox
|
||||
|
||||
![]() ho ho zo bedoelde ik het niet! Jullie mogen hier lekker ouwehoeren hoor... Wie er geen behoefte aan hebben kijken toch niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij snapt de bedoeling van :ot: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...en wanneer komt er een chatbox dan? dur is blijkbaar toch behoefte aan :?
|
||||
|
||||
![]() Dag dromen!!
Chatten doen we hier toch al? Chat via IRC lijkt me wel wat: met webinterface voor de voorbij surfers, maar gewoon met mIRC voor de die-hard verslaafden (of erger). Hihi. Vanachter m'n laptopje (640x480, maar wel in kleur) een prettige vrij-dag toegewenst. zelfs op deze 13e... Heeft er hier iemand een zwarte poes?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Yep,vrijdag de 13e vandaag .... ik ga me maar gedeinst houden denk ik,met twee ladders thuis én een zwarte poes ... (ja,zo'n dier op 4 pootjes,voordat iedereen het weer anders opvat ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Precies: poging dubbelzinnigheid uit te lokken jammerlijk mislukt..
Zwarte nagels van het klussen ging het toch over? Nah.. :heks: Maar goed: even voor de faal-eens-fijn hazen: 't kaartje moet vandaag op de post: komt ie morgen aan... - - - - - - - - :? I can't even think straight
|