![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sommige dingen kunnen beter ... maar de scirocco moet snel af ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar al bij al is het toch geen prutswerk dat is toch duidelijk. Prioriteiten stellen idd Ik sta er ook voor, verbouwen aan een huis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn prioriteiten zijn :p eerste de scirocco dan het huis ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hier zijn we weer ... met een kleine update
![]() we nemen een deurpaneel van een iveco daily ( beroepsmisvorming :p ) ![]() en we nemen de afdekplaten van in de koffer ( deze waren helemaal kapot ) ![]() en na wat hocus pocus ![]() ![]() bumpers terug geplaatst ( worden volgende zomer volledig opnieuw gedaan , het is nu veel te koud ![]() ![]() ![]() we nemen 2 kogelgewrichtjes ![]() ![]() en 2 boutjes van M6 ![]() en na een paar uurtjes hebben we dit ![]() ![]() dit is het geworden ...een hoedenplank houder ![]() ![]() ![]() radiator + fan gekoppeld ![]() ![]() ![]() een klein pakketje aangekomen ![]() ![]() de uitlaat is er ![]() ![]() ![]() ![]() yeuuuujjjj ![]() ![]() ![]() nieuwe remleidingen gemaakt ![]() ![]() ![]() de omgekeerde wereld ![]() ![]() na het verwijderen van de folie ![]() ![]() nieuwe voorruit en nieuwe raamrubber geplaatst ![]() zijruitjes gemonteerd ![]() ![]() achterruit gemonteerd alsook de spoiler ![]() ![]() en zo staat de roc er voorlopig bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een mooi ding, hele topic gemist, maar nogmaals,wat een mooi ding
|
||||
|
||||
![]() Netjes weer hoor ,remleidingen weer net zo mooi als de brandstof leidingen.
Mooi uit laatje er bij ,wordt weer een nette Scirocco ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank u ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha dank u ![]() ![]() ik ben helemaal gek van die uitlaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn we terug voor een kleine update :
Beugeltje gemaakt voor de radiator : ![]() ![]() ook heb ik de powersprint gemonteerd ( alles past goed , nergens beugeltjes moeten bij lassen helemaal super ![]() ![]() ![]() ![]() Wel heb ik een koppelstuk moeten maken ( want de supersprint is buitendiameter 56mm en de powersprint is buitendiameter 60mm , ook heb ik het koppelstuk moeten maken in een S bocht , omdat de schakelpook anders gekneld zat ![]() Na een paar u knutselen ![]() ![]() het is krap maar het past ![]() ![]() ![]() en zo ziet het er uit langs achter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ook heb ik dit gekocht ![]() ![]() ![]() en dan heb ik vandaag de Exip Velgen eens wat doen blinken ![]() dit is het geworden ![]() ![]() en eentje in de zon ![]() ![]() ook wilde ik graag deze week de wagen aanbieden in de keuring maar ik ben het inschrijvingsbewijs kwijt van de wagen ( hier in België durven ze daar nog eens moeilijk over doen , dus gelijk een attest aangevraagd bij de politie te vergeefs , omdat de wagen ouders is van 1990 kunnen ze in hun computer niet na gaan of de wagen gestolen is of niet , dus moet de DIV ( diens inverkeerstelling uit brussel ) er zich mee bemoeien dus dat wordt een paar dagen wachten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie rocco,
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi project! alle pagina's eens door gebladerd
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank u .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank u ... We zijn er bijna op wat details na ![]()
|
||||
|
||||
![]() de wagen is klaar voor de keuring , in afwachting tot ik het attest van verlies van inschrijving heb gekregen heb ik de wagen maar eens gewassen , ingesmeerd met compound en gewaxt :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GTS VS GT ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er precies goed uit!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank u , we zijn nog niet volledig klaar ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hier zijn we weer met een kleine maar toch mooie update
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb iets gekocht in Duitsland ... Een Nieuwe Pierburg 2B5 Carburator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe VS Revisie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de 2b5 gemonteerd ![]() ![]() ![]() en natuurlijk een filmpje ![]() ook is dit klein onderdeeltje binnen gekomen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Golfbal schakelpook ![]() ![]() ook heb ik goed nieuw gekregen van de DIV , mijn auto is nooit gesloten geweest dus heb ik een attest van verlies ( verlies van inschrijvingsbewijs ) gekregen dus we kunnen naar de keuring ![]() dit was hem ![]()
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) Last edited by Scirocco_1600 : 21-12-2013 at 18:24. |
|
||||
|
||||
![]() Zeer netjes! Altijd mooi zoon nieuwe carb!
Kijk maar naar de mooie vw stempel met recycling logo erop. Een echt origineel vervangings deel dus!
|
||||
|
||||
![]() Doe je goed zo met die nieuwe carb loopt erg netjes nog geen foto's van de Scirocco met de velgen van hier boven
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd . De kerel verkocht het voor op een audi 80 maar blijkbaar toch eentje die van bij vw kwam ![]()