![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie niet hoog is moet laag zijn
![]() Staat erg mooi Bassie !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja jou vriendin wel maar de mijne heeft al bijna een carter pan der onder uit gereden op een drempel dus ik spreek uit ervaring ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij een polo? das knap! ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ja jammer genoeg heb ik er geen foto van maar de carterpan zit een goeie schaaf plek op en deukje in
|
|
||||
|
||||
![]() ik zoek nog een goeie auto krik iemand eentje liggen? of weet waar je er 1 kan halen?
|
|
||||
|
||||
![]() de polo is weer gezakt voor 2cm en achter 3cm en heb nog steeds schroefdraad over dus van de week maar weer ietsje zakken met kleine beetjes te gelijk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() top, ziet er echt goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() ZZZZZOOOOOOOOOOO das top man...
|
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor.wist niet dat je die wielen zo nieuw kon kopen joh!
Superrr!!!
|
||||
|
||||
![]() nee dat wist ik ook niet na dat ik ff verder ben gaan spitten en bellen kwam ik erachter dat ze dus er wel waren en tegen een redelijke prijs.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WHOOAAA das waar,dat is bij mij ook t geval,ik met die cl lip onder mijn golf knal redelijk over de drempels heen,en zij helemaal schuin en bijna stilstaant ![]() Maar dit doet ze om dat ze van me ............... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() staat hem goed matie
|
||||
|
||||
![]() ![]() 1 uit het stof halen ![]() Zeer mooie polo dat ten eerste, maar mijn vraag is hoeveel die nu op deze foto verlaagd was? Kan jeje dat nog herinneren ![]() Grtz |