![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks. Gisteren de goodies van wobshop binnen gekregen zodat we wat meer zwarte accenten kunnen aanbrengen.
![]() Vanavond een skai interieur ophalen, wou eerst gaan voor een bruin interieur maar deze zijn niet uit te halen in redelijk goede staat of ze vragen er 500euro voor en dat vind ik toch net wat teveel van het goede. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hier ben ik toch wel heel blij mee. Lange tijd rond gereden met die rood gespoten kapjes maar eindelijk maar de nieuwe erop gezet. De oude kapjes zaten weer mooi vast gemaakt. Met een platte bolle bout. Die draait natuurlijk vrolijk mee en kon er geen fatsoenlijk grip op krijgen. Oude kapjes maar kapot gemaakt want wou niet te veel kracht op de wielrand zelf gaan zetten. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() echte hele verbetering
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Interieur moet ik nog even goed schoonmaken. Voorste deurpanelen regelen en dan hebben we weer een redelijk net interieur erin zitten. Setje Mikuni carbs gekocht van gooigolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeie updates!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze is verkocht aan mijn 'schoonbroer'. Zal zich vast ook hier wel aanmelden op het forum.
Zelf heb ik een Audi c5 avant aangeschaft uit 2004. Toch wat meer luxe voor een dagelijkse auto en lange afstand auto. |