![]() |
|
||||
|
||||
![]() moment zal ik t ff opzoeken, moet ik hem nog scannen?
|
||||
|
||||
![]() ja dat is helemaal handig!!
|
|
|||
|
|||
![]() Heheh heej Bien je hoeft helemaal niet ver voor een originele...., hier in wageningen staat er een.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ohh dat zei je ja, daar was jij toen mee bezig... Waar staat ie?
|
|
|||
|
|||
![]() Hhahah yup DIE, maar hij wilde m niet kwijt, zal wel een keer een paar fototjes maken hij is van Holleman parket) 8000 km gelopen....
![]()
|
||||
|
||||
![]() ohh die van holleman!! Die heb ik wel eens zien staan! Mooi ding, ook leuke holleman reclame erop! Snap dat hij die niet kwijt wil, is vetjes! Staat altijd op die rode klinker weg bij die "antieke" huizen tegenover dat kinderboerderijtje.... Creme met iets van groene reclame ofzo...
|
|
||||
|
||||
![]() heb hem gevonden, moest ff graven.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deze was het volgens mij bien
|
||||
|
||||
![]() Wauw~!
|
|
||||
|
||||
![]() tis de VW-scene nr 5 2005 ding heeft trouwens in 43 jr maar 19 000 km gereden!
|
||||
|
||||
![]() WAUW!!! Je bent geweldig! Die bus is echt helemaal top! Helaas zou ik dat resultaat niet binnen nu en 2 jaar kunnen bereiken maar goed, we gaan ernaar streven voor de toekomst... TNX!
|
|
||||
|
||||
![]() weet ik
![]() ach heb je al vast een voorbeeldje er bij
|
||||
|
||||
![]() Whoei
![]() ![]() ![]() Succes met je bambulace, en zal het zeker wel volgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Avatar heb ik klaar liggen dankzij een goeie vriend maar hij is te groot...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gave bus Sabine, heb je al ideen hoe hij moet gaan worden |
|
||||
|
||||
![]() hey goed bezig sabien...!!!
je hebt nog wel wat te doen maar dat zal vast goed komen denk ik..... proficiat.......!!!!!!!!!!!! en suc6 |
|
||||
|
||||
![]() @bertjan;
Zo moet hij worden; ![]() @patrick; Dank je!! Gaat helemaal goed komen ondanks het vele werk maar goed, ik heb tijd zat en de plek om hem neer te zetten en een handige en lieve vader... :p (waar ik nu trouwens snel heen ga, hij viert nu zijn verjaardag) |
|
||||
|
||||
![]() gaaf
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() In Rosmalen stond een T2a ambulance te koop, was maar 15.000.
Wij rijden trouwens in een Oostenrijkse T2b ambulance uit 1973 (niet meer wit, maar nog wel het raam achter de voorstoelen, een TL buis in het plafond, drukknopjes achter voor een zoemer (voor als de auto moest stoppen?) en een werkende fan in het plafond. Zitten nu 2 banken in van een T2a en normaal glas. (foto's op homepage) Maar dat is natuurlijk peanuts vergeleken met deze bus ![]() Last edited by Lomax : 18-09-2005 at 19:54. |