![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ff off-topic:
Ik heb net gesnowboard van de duinen af in Valkenisse ![]()
|
||||
|
||||
![]() klinkt goed! is dat nog een beetje hoog daar?
hoe die is de sneeuw? (is nogal zonde om een goed board te verzieken)
|
||||
|
||||
![]() gister was et bij ons in friesland al zoveel
![]() zal mij benieuwen hoeveel er vannacht valt. |
|
||||
|
||||
![]() rotterdam vanmiddag 15.30, nu zie ik de kever niet meer zoveel ligt er
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kon helaas nog nie echt van de duinen, alleen van de duinovergang ![]() Duinen zijn daar wel het hoogst. Sneeuw is echt ideale poeder om te freeriden ![]() Ben net terug van Frankrijk dus board moest toch nog een beurtje hebben, dus kon het wel hebben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's zeker wat !!! Jij bent gewoon geweldig bezig.....EN Winterbanden EN sneeuwschuif op de "Draier" !!!! ![]() ![]() Strakke kar kerel........audi wielen lijken goed in de winter !! Grtz.............. LRR Ps: ON-Topic: Ti's bijna half 9, en er valt hier nog geen kruimel uit de lucht !!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tnx voor je reactie ![]() 'T ging hier in Fryslân al los om 19.30 en je wilt er niet een uur in rondlopen!! Autowegen zijn glijbanen geworden, mooi wit laagje overal ![]()
|
||||
|
||||
![]() SNEEUWDAG DEEL 2
KEVER, FILMEN EN SNEEUW !!!! Hier zijn de filmpjes http://www.thevwbarn.com/morr1.MOV http://www.thevwbarn.com/P1010486.MOV http://www.thevwbarn.com/P1010485.MOV http://www.thevwbarn.com/morr2.MOV
www.doppie.eu Last edited by Don : 30-12-2005 at 23:06. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() daar in raamsdonk sporen niet...die doen alles anders :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt mee hoor.... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo net ff met me bus wezen schaatsen, gaat prima met dat ding, heerlijk opeens die stuurbekrachtiging. en voor het eerst een dikke mercedes er uitgetrokken, hij stond 4 min, 43 te spinnen bij het stoplicht en ik maar 4 min 33. die kon hij mooi in zijn zak steken/. de bochten neemt ie heerlijk met het kontje, top., zal morgen ff wat foto's plaatsen.
![]() er lach hier denk ik toch 15 cm sneeuw, en dat is nu ijs aan het worden,. en daar is ie al ![]()
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" ![]() More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 30-12-2005 at 23:15. |
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels dikke sneeuw hier in Veendam. Net nog ff wezen spinnen door de sneeuw met een paar met hun auto....
Wat daar dan Fred? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog maar net het gat in men dorpel gefixed, en al op de baan
![]() Er ligt ook sneeuw in belgenland ![]() ![]() Welliswaar is de sneeuw al gaar gereden... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Fijne jaarwisseling allemaal. Edwin
|
||||
|
||||
![]() nice pic Jens!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier viel pas redelijk wat tegen een uur of 9............zaterdagmorgen lag er zo rond de 10 cm schat ik. Vanmorgen was het spoorloos verdwenen ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz........... LRR