![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bart, hou eens op met foto's maken en help Leon ff!!!!!!
![]() Goed zo... ![]()
Gr. Kai '58 143 Last edited by VolksKai : 05-12-2005 at 00:20. |
|
|||
|
|||
![]() he peppie bedankt voor je kiekie enne jaloersmakende bus hoor!!!
|
|
|||
|
|||
![]() kai het was weer erg gezellig man misschien zijn wij wel vrienden
gr bee |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vette shit, (forum new)bee!! Dit ga ik thuis vertellen!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij nog bedankt voor je hulp kerel! ... en de patatjes en zo .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer de bammer...... RDW afgekeurd
![]() Hij remt als een tiet, Alleen rechtsachter niet... Oh ja, en de koplampen stonden te hoog afgesteld (helemaal niet aan gedacht, stom he ![]() Boven op alle feestvreugde hebben ze ook nog mijn foto's gejat... terwijl ze nog op de camera zaten... en de camera in mijn huis lag..... ![]() Oh ja, en Andrea is ook nog even ontslagen..... Je hebt van die weken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wow, die bus ziet er goed uit zeg! Dat balkje boven de motorklep is vaak weggerot! Jens
|
||||
|
||||
![]() Het zit je niet mee, zeg! Balen! Succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() Ziet mijn oog daar een display van kenwood?? Page 1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en de week is nog maar halverwege....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was van de man waar ik hem gekocht heb. Hij heeft een zaak in autoradio's en navigati e.d. In eerste instantie wilde hij de bus gaan gebruiken als demo-auto, vandaar ook de raampjes aan de zijkant, zijn niet origineel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals ik al zei, bus is helemaal hard.. errug blij mee. Rem is waarschijnlijk gewoon een vast remcilindertje, auto heeft 6 jaar stil gestaan. Vanmiddag al gehaald, van het weekend ff vervangen. |
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, voor de heren experts:
Hier de exacte gegevens van het M-plaatje achter de bestuurdersstoel 02 167 155 510 474 751 103 248 500 506 12 5 7193 H0 2110 11 Ben benieuwd naar jullie reactie |
|
||||
|
||||
![]() uit het boek van vincent.
02 167 155 = chassisnr 510 = m code voor upper division between cabin and cargo compartment 474 = ? 751 = guiding raillock for strescher, type 27 ? eh, ik denk dat ik iets fout doe, type 27 is een ambulance ![]() 103 = ? mhhh zijn die 3 getallen dan niet iets met de kleur? 248 = ignition lock without steering lock 500 = full width metal partition between cabin and load compartiment 506 = Brake Servo and dual circuit brake control lamp 12 5 is dus week 12 dag 5 van jaar 0 (eerste nummer eerste regel) dag 1 was 16.03.70 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan alleen maar weer beter worden joh! Komt goed....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk komt dat goed ! Bus staat nu iig weer lekker warm en droog bij mij in de schuur........zaterdag gaan we m ff fixen !
|
||||
|
||||
![]() Weer een VA special?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe, de hele bus dan ja ![]() qua motor heb jij al de VA-special..........zoiets bouw je maar 1x ![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 08-12-2005 at 22:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt ja, deze twee codes staan aan elkaar geschreven op het M-plaatje en geven de lakkleur en interieurkleur aan (zijn dus geen M-codes): 474751= 47 - carrosseriekleur: neptunblau L50K 47 - dakkleur: neptunblau L50K 51 - interieurkleur: dunkelbeige, materiaal: kunstleer. Quote:
Nee, dit getal is een M-code en bij deze de eerste aanvulling op het boek want hij staat er nog niet in: 103 = Versterkte schokdempers voor en achter Quote:
Tja, een 'Minderausstattung' is ook een M-code... Quote:
Precies, de bus heeft als geplande productiedatum 20 maart 1970. Peppie: ik ben wel benieuwd naar foto's van de schokdempers!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor de uitleg heren! Wat de betreft de foto's van de schokbrekers.... lees ff een paar regels terug, dat stukje over mijn camera.... |