![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat vis de functie van de reumaklep.. toevoer frisse lucht?
|
||||
|
||||
![]() oorspronkelijk wel maar werd binnen 1 jaar weer afgeschaft omdat het niet echt aangenaam scheen te zijn.bij mij is het just for the fun of it!
|
||||
|
||||
![]() waarom dan geen bigbrake functie er voor maken van toevoerfrisse lucht
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() superproject! lachen man!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De eerste vrouw die mij dat verbiedt moet nog geboren worden hoor .. maar leuk dat je wel MOCHT ![]() Rheumaklap is cool .. mooie vorm ook Had je een los voorbeeld ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope just a sick brain ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gaaf Michael!
Outside the box denkwerk: excellent! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, vraag me al af of hij zijn project alop www.volksrods.com heeft gepost. |
|
||||
|
||||
![]() nee heb ik nog niet gedaan evil te druk met andere dingen en ik vind 1 forum wel genoeg om bij te werken
|
||||
|
||||
![]() Super hoor!! Knap staaltje werk
|
|
||||
|
||||
![]() Ik was vandaag op het kever winter festijn en zag bij Volksrepairs een soortgelijk project staan,ook spijlbus raamen verlaagd,hij had er alleen safari's in zitten,verder leek het ERG veel op jou projekt.
Zou erg jammer zijn als er toevallig nog iemand bezig is met dit idee,alleen jou koffer klep is THE BOMB!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik was vandaag op het kever winter festijn en zag bij Volksrepairs een soortgelijk project staan,ook spijlbus raamen verlaagd,hij had er alleen safari's in zitten,verder leek het ERG veel op jou projekt.
Zou erg jammer zijn als er toevallig nog iemand bezig is met dit idee,alleen jou koffer klep is THE BOMB!!!! ja mivw dat zal je altijd houden ben er zelf al ruim 2 jaar mee bezig en er zullen altijd mensen zijn met dezelfde ideeen. ik heb het projekt bij volksrepairs ook bekeken en ik moet zeggen dat het er goed uitziet maar dat hij duidelijk een andere richting in gaat als ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das gustig!
|
||||
|
||||
![]() update afgelopen weekend naar kwf geweest om een paar sloopdeuren op te halen,zodat ik verder kon met mijn projekt.de deuren heb ik gelijk gesloopt omdat ik de binnenkant nodig heb om een frame om een paneel in te maken a la deurpaneel.
|
||||
|
||||
![]() Slim bedacht! Net als de rest
![]() |
|
||||
|
||||
![]() van de week nog een paar uurtjes over gehad dus verder gegaan met de rugwand
|
||||
|
||||
![]() Wow, echt een supergaaf project!
|
|
||||
|
||||
![]() misschien nog ene leuk idee. waarom geen ovaal achterruitje of brilletje? strakker als dit maar is maar een mening. zo is het ook top hoor.
|