Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 21-12-2003, 23:49
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Dat zou heel netjes van je zijn
  #62  
Old 21-12-2003, 23:52
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Hoe je het ook bekijkt het is een goed gegeven dat er tenminste mensen aan het werk zijn ons vw liefhebbers onderdak te bieden. Dat na een 'breuk' verschillende richtingen worden ingeslagen lijkt me normaal en er zijn denk ik zat liefhebbers om beide pagina's te vullen. Toch is een frisse start beter dan een start in de brokken van een oude pagina. Daarnaast was het erg lullig opeens bedankt te worden voor de moeite en dan zonder forum te staan.
  #63  
Old 21-12-2003, 23:53
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Idd een nobel streven, maar dan kun je een topic hebben waarin een poster wel en de andere geen toestemming geeft voor het publiceren van zijn/haar posts en dan krijg je een verwarde/onvolledige discussie in je topic, of zie ik dat verkeerd?
  #64  
Old 21-12-2003, 23:53
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Prinz
Als het mogelijk is de oude data op een nieuwe server succesvol te migreren zijn er verschillende mogelijkheden.

Ik zit eraan te denken oude gebruikers allemaal te mailen via het forum en hun zelf laten beslissen of ze mee willen werken of hun eigen posts te vernietigen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend. Zo is niemand gedwongen.


Dat 2000 maal?? en als je geen antwoord krijgt?? Dan maar vernietigen??

Wat ik eerder zei, gewoon fris op nieuw beginnen. en zoals iedereen zegt, de kennis zit onder de leden.

Ik denk persoonlijk dat VW Forum niet meer wordt wat 'we' (zo lang was ik nog geen lid) er met zijn allen van gemaakt hadden, meer dan alleen info wat betreft problemen met je VW en oplossingen. Die oplossingen die zijn er heus nog wel... en die komen ook wel boven als iemand een probleem heeft. Dus mijn mening: Laat het oude forum, en start opnieuw!
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #65  
Old 21-12-2003, 23:55
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by Prinz
Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
@ Prinz : dat is alweer een heel ander verhaal dan daarstraks of niet ? Klakkeloos iets overnemen gaat niet .. raar maar waar


Het is geen kwestie van klakkeloos iets overnemen. Het was eigendom van vwforum.nl en dat blijft het.

Er zijn gelukkig maar een handjevol sfeerdrukkende gebruikers. Discussies zijn leuk, maar je hebt zelf al aangegeven meerdere malen over de schreef gegaan te zijn. Het moge duidelijk zijn dat het beleid bepaald wordt door de admins. Bij registratie zal er ook een duidelijk reglement zijn waar je eerst akkoord mee zal moeten gaan.



Ik merk dat je nu al bevooroordeeld bent en totaal niet tussen de regels doorleest ..
Misschien een goede les voor als je straks een forum runt : tussen de regels doorlezen .
Doe je in het dagelijkse leven ook zonder dat je er erg in hebt
  #66  
Old 21-12-2003, 23:57
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by StraffeGast
Idd een nobel streven, maar dan kun je een topic hebben waarin een poster wel en de andere geen toestemming geeft voor het publiceren van zijn/haar posts en dan krijg je een verwarde/onvolledige discussie in je topic, of zie ik dat verkeerd?


Daarom.. je zou alleen de naam en het concept kopen als je het gaat doen, en het concept is bekend, en de naam was op het laatst ook niet meer wat het was, dus gewoon met zijn allen een nieuw forum...

U'r welcome too..
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #67  
Old 22-12-2003, 00:16
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,694
Default

Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 2 fora bij te houden. 1 kost me al genoeg tijd.
Hoe goed ik de opzet van het oude forum ook vind, is het niet tijd voor een nieuwe start?
__________________
www.dub05.com
  #68  
Old 22-12-2003, 00:17
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Quote:
Originally Posted by MMgolfnut1
Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 2 fora bij te houden. 1 kost me al genoeg tijd.
Hoe goed ik de opzet van het oude forum ook vind, is het niet tijd voor een nieuwe start?


Hebben wij die al niet gemaakt dan?
  #69  
Old 22-12-2003, 00:25
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,694
Default

That what i mean. En ik ben ook heel benieuwd waar dit forum naar toe gaat groeien. Ik denk dat de terugkomst van het oude forum niet echt een positieve invloed zal hebben op de ontwikkeling van dit forum. Thats y, let it be!
__________________
www.dub05.com
  #70  
Old 22-12-2003, 00:28
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,694
Default

Michelvr6, ik waardeer nog steeds dat je het oude forum probeert terug te krijgen. Dat dan weer wel . Ik hou alleen niet van complicaties en dillema's
__________________
www.dub05.com
  #71  
Old 22-12-2003, 00:34
Prinz Prinz is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 16
Default

Dit is een mooi forum inderdaad, mee eens.
Gezonde concurrentie verbetert over het algemeen kwaliteit, niks mis mee, toch?
Al ben ik meer voor samenwerking.
Maybe een migratie van oude data, maybe een frisse start, je weet maar nooit. De toekomst zal het uitwijzen
  #72  
Old 22-12-2003, 00:37
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,694
Default

Migratie naar dit forum? Bedoel je dat? Lijkt me idd een mooie optie, als je dat tenminste bedoelt Ik wacht het allemaal gewoon heel rustig af :zwaaien:
__________________
www.dub05.com
  #73  
Old 22-12-2003, 00:55
Menace's Avatar
Menace Menace is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,371
Send a message via MSN to Menace
Default

Daarmee heb je denk ik ook het beste van beide...de data van het oude forum en de opmaak en een fris idee met de juiste mensen op de juiste plek...een samenwerking vna ut oude VWforum als die overgenomen word, VW-Scene en VWboard zou natuurlijk HET allermooiste zijn...maar zoals er al gezegd werd, De toekomst zal het uitwijzen.
__________________
Golf 2 GTI 16V (86)

Passat 35i 1800i CL sedan

13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met...

Ascension is the mother of all mockups
  #74  
Old 22-12-2003, 01:37
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Ik denk niet dat de oude data aan het nieuwe team wordt overgedaan in wat voor vorm dan ook en op wat voor manier er ook maar te bedenken is ..
  #75  
Old 22-12-2003, 03:49
Prinz Prinz is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 16
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Ik denk niet dat de oude data aan het nieuwe team wordt overgedaan in wat voor vorm dan ook en op wat voor manier er ook maar te bedenken is ..


Dat heb je helaas mis dan.
En nog over het zogenaamde portretrecht: Helaas niet van toepassing omdat je akkoord bent gegaan met hun gebruikersovereenkomst die langs kwam bij de registratie:

Hier een stukje eruit:

---
Copyright
Alle (auteurs-)rechten op de inhoud van deze internetsite, te weten alle teksten, afbeeldingen, software, of informatie in andere vorm, komen toe aan VWForum.nl tenzij anders gemeld of gedeponeerd bij desbetreffende instanties.

Informatie op deze internetsite, ongeacht de verschijningsvorm, zoals teksten, afbeeldingen, of software, mag niet worden gewijzigd, reproduceerd, getransporteerd, of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van VWForum.nl.
---

Toch lijkt het mij het beste en een leuke uitdaging met een schone lei te beginnen en het van het begin af aan weer op te bouwen met veel fun.
  #76  
Old 22-12-2003, 07:57
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Quote:
Originally Posted by Marcski

Hebben wij die al niet gemaakt dan?



Inderdaad !!!
Zoals jullie nu bezig zijn,kan ik alleen maar bewondering voor hebben ...
Ik zal ook de eerste zijn,die als het oude vwforum weer online gaat,al zijn pic's en dergelijke zal verwijderen !!(van het vwforum dan hé ..)
Het was leuk daar,maar zoals Baldrimmer en anderen al aangeven,dhr MV mat met twee maten,en alleen daarvoor al zou je het "oude" forum met rust moeten laten .... het wordt toch nooooit meer zoals het was !!!
  #77  
Old 22-12-2003, 08:32
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Gebruikersovereenkomst : waarschijnlijk heeft hij m later erbij gezet
Klinkt weer super juridisch .. uit het Duckstads Wetboek

Schone lei beginnen is het beste denk ik ... maar waarom weer het wiel uitvinden ? Ok je hebt alle email adressen maar je blijft met die vieze nasmaak van een hoop zitten . Nee ik spreek nu voor anderen die ik erover gehoord heb
  #78  
Old 22-12-2003, 08:57
MaceNL's Avatar
MaceNL MaceNL is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,506
Default

Quote:
Originally Posted by michelvr6
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.


Wat had je dan verwacht ?

Quote:
Originally Posted by Prinz
Dat heb je helaas mis dan.
En nog over het zogenaamde portretrecht: Helaas niet van toepassing omdat je akkoord bent gegaan met hun gebruikersovereenkomst die langs kwam bij de registratie:

Hier een stukje eruit:

---
Copyright
Alle (auteurs-)rechten op de inhoud van deze internetsite, te weten alle teksten, afbeeldingen, software, of informatie in andere vorm, komen toe aan VWForum.nl tenzij anders gemeld of gedeponeerd bij desbetreffende instanties.

Informatie op deze internetsite, ongeacht de verschijningsvorm, zoals teksten, afbeeldingen, of software, mag niet worden gewijzigd, reproduceerd, getransporteerd, of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van VWForum.nl.
---

Toch lijkt het mij het beste en een leuke uitdaging met een schone lei te beginnen en het van het begin af aan weer op te bouwen met veel fun.


In dit geval heb jij het dus mis dit is namelijk niet tijdens registratie geweest, deze regels zijn later opgesteld.
  #79  
Old 22-12-2003, 09:49
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by MaceNL
Quote:
Originally Posted by michelvr6
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.


Wat had je dan verwacht ?


dat je met de nieuwe start iedereen erbij betrokken zou zijn,en dus niet alleen jij en nog een paar die altijd al een clubje waren.
ik denk dat je nu hetzelfde gedaan hebt door met dat clubje een nieuw forum op te richten,je hebt teminste mij als supermod totaal geen bericht gedaan.
ik had de intentie dat het als groep zou gedaan worden maar julie hebben het nu alleen met de admins en enkele mod's s-mod's gedaan.
je loopt overal te schrijven dat je je gepasseerd voeld door michel vermaat op et beslissen van sluiten,terwijl je met et openen van dit een aantal niet in het nieuwe plan hebt betrokken....
  #80  
Old 22-12-2003, 09:56
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Default

Mar ik vraag me af hoe veel "die hards" er terug gaan naar het oude forum.

Diegene die daar zeer actief waren, zitten nu allemaal hier, en ik verwacht dat er niet veel 2 forums gaan bij houden of terug naar het oude forum gaan...

Ik niet in ieder geval. Ik blijf lekker hier zitten, en neem mijn petje af voor het cluppie wat dit nu aan het opzetten is....

Ik was zelf ook mod op het oude forum, en nu niet meer. Maar je kunt gewoon niet met een grote groep mod's e.d. beginnen. Ik was er ook vanaf het begin bij. Kan ook gaan lopen zeuren waarom ik nu geen rechten enzo meer heb. Maar het komt allemaal wel goed hier. Daar heb ik het volste vertrouwen in. Er gaat gewoon ontzetten veel werk en tijd in een nieuw forum zitten, en als iedereen zich ermee gaat bemoeien, wordt het gewoon een zooitje. Laat het cluppie wat zich nu de tering werkt vor een nieuw forum rustig doorwerken. Tis een groepje wat er vanaf het begin al bij is geweest, dus....

En als iemand het oude forum wil overnemen/opnieuw op wil starten, wens ik hem/haar daar suc6 mee, maar dat zal een zware job worden...de meeste zijn weggelopen...

Maar nogmaals, petje af voor de heren die voor VWSCENE aan het werk zijn!!


amen.
__________________
Cabby



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum