![]() |
|
||||
|
||||
![]() Motorruimte ziet er goed uit, nu nog even mooi laklaagje erover
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja dat is de bedoeling hé, de motorruimte word volledig uitgelakt in de kleur van de wagen hé
![]() |
|
|||
|
|||
![]() De vorderingen:
![]() ![]() ![]() hier op de foto zie je de overspuitbare bodyschutz. ![]() Onderkant weer netjes zwart gemaakt: ![]() ![]() .....bekrachtigd stuurhuis.....moet ik ook maar even wat beter schoon gaan maken... ![]() De achterremmen gedemonteerd en gestraald: ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() terug een update
![]() de voorste remmen ![]() de achterste remmen ![]() de motor hangt er in ![]() ![]() en hier zie je ook de driehoeken die gespoten zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Door alles te poederlakken en te spuiten maak je de onderdelen wel 'iets dikker'... Ook de oppervlakteruwheden en contactoppervlakken veranderen hierdoor...
Bijvoorbeeld je fusee en de bevestiging van de schokdemper daaraan, die klemt zich nu op 2 laagjes lak ipv dat hij staal-op-staal geklemd wordt... |
|
|||
|
|||
![]() en zou dit een groot nadeel kunnen geven?
|
|
|||
|
|||
![]() Zal wel meevallen, maar het contactoppervlak is nu wel anders en daar zijn de aandraaimomenten in eerste instantie niet op berekend... Echter gaat dat denk ik geen problemen geven (vast=vast), maar ik dacht er ineens aan toen ik het zag..
|
|
|||
|
|||
![]() ja na de eerste paar 100 km zal ik alles wel eens nakijken, dan zien we het direct hé, ik moet toch een terugrit doen van zo een 250 km, van bij Jeroen tot bij mij thuis, dus dan kunnen we alles eens goed nakijken hé,
![]() en volgens Jeroen zou hij volgende week klaar zijn, dus het is afwachten hé ![]() |