![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nope. Die zijn verkocht. heb nu 2 setjes Pirelli wielen die worden opgeknapt tot originele staat. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niet bij Arko maar bij Welda. Hebben wel eens dingen gemaakt voor Optiwa meen ik. |
|
||||
|
||||
![]() Oja, dat licht ook allemaal dicht bij elkaar.
Klopt ja jullie maken inderdaad spullen voor ons. Werkt daar ook niet Jos een ex. VW fanaat ? |
|
|||
|
|||
![]() Wat een prachtige originele g60 is dat zeg.
|
|
||||
|
||||
![]() Dankje.
Gisteren zijn de originele sebring velgen opnieuw gespoten. Deze worden nog voorzien van nieuwe dunlop banden en komen er dan weer onder. De velgen had ik eerst ge-glasparelstraalt, en waren dus helemaal schoon. Ziet er goed uit. Pica's volgen nog. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jos heeft er gewerkt ja maar is al een tijdje weg. Zit nu bij Cif of Sif in Roermond en tja oppuh Ruiver ligt alles dicht bij elkaar toch? hahahaha. |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt: een pot nat !!
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag vroeg opgestaan en naar Kootwijkerbroek gereden.
Daar aangekomen bij HELA-tuning is mijn lader gereviseerd. Gelukkig verder geen stukken aan de lader, en ja het werd tijd. Lagers kon je goed horen lopen als je er met de hand aan draaide. Verder zeer gastvrij ontvangen, en een hele nette werkplaats. Mocht de hele revisie bijwonen en heb weer veel opgestoken. Bij deze: Ook HELA-tuning is wat mij betreft een aanrader. Volgende week komen de nieuw gespoten sebrings weer onder de auto met nieuwe Dunlop banden. Pics volgen dan nog. |
|
||||
|
||||
![]() De lader gaat voorlopig op stal.
Tot de zomer zal de polo aan de slag moeten !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lukt aardig zou te zien.Keep up the good work ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niemand interesse in deze mooie originele lader ??
Kijk maar een bij "auto's te koop"