![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoeft niet perse erwin ! De meeste hebben m op de schermrand....vind t zelf ook mooier moet ik zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, Bek & Klauw Zeer! :biggrin: Nee hoor maar Bussie komt zo is zo'n lange naam! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zijn Vlaggenstokjes... die horen op het spatbord!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind hem er niet mooier op worden.zo groot is die neus toch niet dat je een indicator nodig hebt. ![]() bkz Ok dan bussie komt zo. ik had zelf al zitten verzinnen wat het kon betekenen. we houden hem erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
juist jij snapt het en hoe meer je er aan hangt hoe zwaarder die word en hoe lager ie word ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus dat is alleen strakmaken en spuiten?? Mijne moet ook nog geschuurd worden dan. Was wel benieuwd naar de prijs, zal daar es heen bellen!
|
||||
|
||||
![]() Ben je al weer iets opgeschoten?
|
||||
|
||||
![]() Zekers! De auto staat nu bij de persoon die het laswerk gaat doen, aangezien kda zelf nie ken.
Zal vandaag weer wat fotoos toevoegen hier, was net van plan om idd weer een update ertegenaan te gooien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Word de tank ook nog dicht gelast?
|
||||
|
||||
![]() @ VolksWouter: De tank wordt gelast, of er komt een vlottergat in een andere tank. Heb er nog 1... benk nog niet helemaal uit.
Awel, hier weer es een update van het project. Vakantie gevierd en ondertussen hier en daar ook nog wat aan de kever gedaan. Niet veel te zien, was veel slijpwerk en ontroesten... Tenslotte wel op transport gebracht naar de 'lasser', waar ik binnenkort ff ga checken voor de vooruitgang ![]() Guck mal: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 22-08-2004 at 16:18. |
|
||||
|
||||
![]() Zo!! Goed bezig man!! Zo`n kever hééft iets he! geweldig!!
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit dit moet ik ook gaan doen!
Succes! |
|
||||
|
||||
![]() Ben erg druk met vanalles en niks, maar niet met de kever
![]() Bodem is nu aan bod, onderplaat chassiskop vervangen, bodemhelften?? en vooras verlagen.
|
||||
|
||||
![]() Hmm gerk er kunnen nu wel weeres wat update foto's komen!
|
||||
|
||||
![]() Er is wel reden voor een update, maar misschien een iets minder leuke:
Ik heb besloten om met dit project te stoppen! Er zijn voor mij verschillende redenen dat het niet helemaal de kant op gaat zoals ik het zou willen, waardoor ik tot dit besluit ben gekomen. Wel jammer misschien, de basis was/is vrij goed voor een leuke resto. De koets kon ik 'goed' verkopen en is inmiddels bij de nieuwe eigenaar, wordt gebruikt voor een ander project. Omdat het VWirus goed doorbloed is ga ik wel op zoek naar een andere kevert (rijdend ![]() daar zal ik me de komende tijd es goed op toeleggen ![]() Vandaag de 60-er uit de winterslaap gehaald en als dat in je spiegels hangt begint het toch flink te kriebelen ![]() Door de beëindiging blijven er wel onderdelen over die verkocht kunnen worden, ga hiervoor een 'For Sale'-topic maken.