![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog een Peinder!!! wat is de wereld klein :P @ type 17: het eerste wat ik heb gecheckt was er al bijna cker van via chassis nummers en bouwdatum maar nu dus echt zekerheid ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf man...glimt dik mooi !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
via chassisnummer is mij nieuw, waaraan kun je bij het chassisnummer zien dat je een PiGo voor je hebt?
|
||||
|
||||
![]() dat is eigelijk meer een ruwe schatting...
Het schijnt vanaf chassisnummer: 17-D-448319 tot 17-E-299999 dat je ook een pirelli hebt (mits je een gti hebt) maarja zijn er ook geengewone gti's gebouwd in deze periode das natuurlijk ook de vraag... |
|
||||
|
||||
![]() hmmzz ik zie net in een ander forum (om die maar niet meer te vervuilen) dat een Trophy ook w64 er op heeft staan.... deze heeft dus ook striping op de zijkant.... laat ik dan toevallig een Trophy hebben
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Einspruch! Van het forum van de Original Golf 1 IG weet ik dat de chassisnummers van de Duitse GTI´s, waaronder dus ook de Pirelli, alleen maar tot en met "D" ging, Duitse 1ser GTI´s met "E" zijn er niet verkocht, "E" hadden alleen maar Golf 1 GTI´s voor de export, en daar waren dus geen Pirelli´s bij, want die zijn alleen maar nieuw verkocht worden in Duitsland. Gewone GTI´s zijn in die periode van de Pirelli overigens verder gebouwd. Quote:
Dat was dus al wat ik een paar dagen geleden over heliosblauwe Trophy probeerde duidelijk te maken, dat een heliosblauwe Trophy niet meteen helemaal gelijk is aan een heliosblauwe Pirelli GTI, die laatste hebben nl. W65, en dus b.v. geen striping op de zijkanten. Quote:
Nee, jij hebt een W64 Pirelli, die hadden wél striping op de zijkanten, alleen de W65´s (Alpinewit, Marsrood, Lhasagroen en Heliosblauw) hadden dat dus niet.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 16-02-2007 at 16:10. |
|
|||
|
|||
![]() Das Sondermodell wurde ab Fahrgestellnummer 17-D-448319 bis 17-E-299999 (E = Modelljahr 19984!) gebaut!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb het anders gehoord, maar goed, zal wel altijd een beetje een mysterie blijven na zoveel jaren...