![]() |
|
||||
|
||||
![]() De mijne heb er maar 325 kruk
![]() hahaha LOl
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Bien: Nou ben benieuwd...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja verschil moet er wezen....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, ben benieuw hoeveel die van mij dan zal hebben ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anders ikke wel!! :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze staan er helaas niet meer op ... ![]() Maar hier staan er nu wel weer 73 !! Last edited by kruk@b : 17-12-2004 at 12:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt....... Heb wat meetings geruimt voor webspace vrij te maken Binnenkort gaan alle kleine meetings er ook af ![]() Heb maar 150 MB !
|
|||
|
|||
![]() Hier vast de route voor degene die nu al zin hebben om te gaan !!
![]() Vanaf de grensovergang bij Breda issut ongeveer een 610 kilometer. Last edited by kruk@b : 08-11-2004 at 13:27. |
|
||||
|
||||
![]() Na die foto's gezien te hebben zou ik daar ook wel heen willen. Ga het nu nog niet plannen, maar een weekendje daarheen lijkt me wel leuk, is het hemelvaartweekend, toch?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja,afgelopen jaar wel,te weten 20 t/m 23 Mei 2004. In 2005 valt Hemelvaart erg vroeg,namelijk 5 t/m 8 Mei,dus ik zou mijn wolletje voor 's nacht maar meenemen als ik jouw was ![]() Maar ik zal Ploontje ook eens vragen of de meeting inderdaad weer in het Hemelvaart weekende valt. |
|
||||
|
||||
![]() Je moet er toch wat voor over hebben!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb van de week nog effe hun site gecheckt, maar toen stond er nog niks op
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik hoorde van Pascal dat de 18e VW Nationals weer in Thenay plaatsvinden !! (Pascal is als bedrijf -in Frankrijk- natuurlijk als eerste op de hoogte ... check his site: www.serial-kombi.com) Datum is 14 & 15 Mei 2005 (maandag 16 Mei is tweede pinksterdag,dus iedereen is dan vrij !!) Hier nog even het kaart waar het ongeveer ligt (+/- 170 km onder Parijs en een km of 30 voor Tours) ![]() Het is nog wel ff weg -5 maandjes nog- maar de tijd gaat hard genoeg !! Last edited by kruk@b : 17-12-2004 at 12:38. |