![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 2 van mijn OZ turbo velgen weggebracht daarvoor.
Alleen nadat ze de randen eraf gefreesd hadden en ze de achterzijde wouden gaan vlakken bleek dat de harten waren krom getrokken. Dus heb hier nu 2 harten die scheef zijn en niet gericht kunnen worden omdat er geen binnenrand op zit. |
|
||||
|
||||
![]() waarom had jij je turbo's af laten frezen dan?
|
||||
|
||||
![]() ik had 6 velgen,
2 Nieuwe, 2 Goede gebruikte, 1 met beschadigde buitenrand en 1 met beschadigde buiten- en binnenrand. Ik wou dus de 2 beschadigde oplappen dmv ze 3-delig te maken, en dan de 2 nieuwe te verkopen. Maar dat is dus niet gelukt. Dus gaan de 2 harten met buitenrand dienen als klok. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aha.... opzich nog niet zo'n gek idee,maaruh die 2 nieuwe zijn abt's met vlakke voorzijde toch?oftewel,hoe wil je die andere ook zo krijgen?
|
||||
|
||||
![]() Ja op allemaal de naafkapjes staat abt,
Maar in de velg zelf staat OZ Turbo. (bij de nieuwe zit ook nog een sticker op de velgrand van OZ TURBO) Of er echt verschil in zit heb ik nog niet gekeken |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt m'n maatje vanmiddag aanrijden met 4 van de hier genoemde NBV velgen. Inderdaad "made in holland". 15 inch et32 in bijzonder goede staat, bijna vrij van stoeprandschade, lakwerk en randen zijn nog bijna als nieuw. Voor zover ik kon beoordelen is het zeker een 2-delig wiel. Zal tzt nog eens foto's van de velgen posten als ze zijn opgemaakt!
De NBV's hebben een steek van 4x114,? en zijn bedoeld voor z'n 2e project, een oude mazda 929 coupe. Als z'n mk2 af is beginnen we aan deze. Even voor het idee: ![]() ![]() Last edited by EnVeeZee : 23-12-2012 at 21:06. |