![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het hart van de ATSen word zwart gespoten.
BBSen wil ik graag volledig opknappen met nieuwe randen, en een nieuw spuitbeurtje. |
|
|||
|
|||
![]() ziet er nietjes uit ja
en wie kan nou zeggen dat 5 deurs niet mooi zijn?????? |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag gespot in Harkema aan de doorgaande weg, ziet er leuk uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Na een dikke 5 week wachten op onderdelen, namelijk de binnenschermen heb ik die eindelijk binnen gekregen. Meteen aan de slag gegaan met de oude schermen eruit slijpen en nieuwe er weer in lassen.
Hier een paar foto`s hoe hij er bij staat. De binnenkant: ![]() ![]() ![]() ![]() En de buitenkant: ![]() ![]() Heb beide zijden vevangen tot aan de parafanbak. Nog een paar sfeer foto`s van hoe hij er nu bij staat. ![]() ![]() ![]() En nog een hele dikke update waar ik zelf eigenlijk niet op kan wachten. Heb namelijk een nieuwe daily gekocht en daar verschijnen morgen wel foto`s van ![]() Gr Bart Last edited by barthez : 10-08-2007 at 11:27. |
|
||||
|
||||
![]() leuke auto met mooi kleurtje!
|
|
|||
|
|||
![]() wat voor garage werk jij nou
![]() ![]() Oooopol? ![]()
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 10-08-2007 at 14:29. |
|
|||
|
|||
![]() @ rickgt
Daar werk ik niet hoor mag daar zo nu en dan de brug ff lenen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er stukken beter uit joh
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag nieuwe daily driver gehaalt.
Is een super netjes onderhouden MK3 GTI met 154.000 KM op de teller. Onderweg meteen even fotoshootje gedaan waar deze foto`s het mooist van waren: ![]() ![]() ![]() En inmiddels staat ie veilig thuis. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Groot onderhoud aan de Golf MK1, de kleppen sealtjes zijn vervangen er is een nieuwe benzineleiding onder de auto door getrokken. Nieuwe distributie riem gemonteerd, en hij moet nog even afgemeld worden voor de APK en dan is ie weer klaar voor dit jaar qua onderhoud hoop ik.
Hij word als het goed en goed komt begin volgend jaar volledig gerestaureerd denk ik. Paar foto`s van het dikke blokje zonder kleppendeksel. ![]() ![]() en nog 1tje van de onderkant ![]() |