![]() |
|
||||
|
||||
![]() En dan nu mijn eigen daily:
Helaas slechts een 323 ![]() En ja witte knipperlichten staan nog op het verlanglijstje ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wielen staan hem goed Sander!
|
|
||||
|
||||
![]() mooie bmw! en mooie wielen..
|
|
|||
|
|||
![]() Mijn daily
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier onze twee andere auto's...
De Citroen XM is een Turbo CT en is helaas de deur uit omdat het niet meer leuk was met deze benzineprijzen zo'n auto te rijden...... ![]() Verder was het een heerlijke reisauto... ![]() ![]() ![]() En dan hebben we nog de ''tank''. E 290 TD aut Elegance.... Hier op de oprit in de bergen rond het lago di Como ![]() ![]() (Met vriendin.. ![]() ![]() (...en met pech.... ![]() Dit was afgelopen zomer in Zuid Duitsland. Heb nu bijna 2500 € verspijkerd in 3 jaar tijd en 120.000 km.... Gaat denk ik de bingo in... En dan blijft ons Golfje onze daily!
|
|||
|
|||
![]() ![]() Van mijn vrouw, maar de RAV4 staat te koop want ze rijdt nu ook eindelijk VAG ![]() Zie hieronder .... ![]() mijn niet VAG zomer ride, mazda was eerst mijn daily tufmobiel (omgebouwde met 140 pk gti killer) maar is verkocht. ![]() En hierbij mijn ECHTE daily die mij door weer en wind altijd weer thuis brengt ![]() Een echte Citta snor (49,9 cc) met racevario, electronische ontsteking, belchische bromcarters, top van 62 km/h van 0 km/h naar 62 km/h nog geen 4 seconden en zeer leuk autowheelies ![]() Last edited by Sjeesbeest : 04-11-2008 at 06:40. |
|
||||
|
||||
![]() mijn daily (sinds vorige week..)
bevalt goed, zeker in de winter.. verwarmde voorruit, regensensor, aut dimmende binnespiegel, automatische verlichting. en natuurlijk af fabriek verlaagd
|
||||
|
||||
![]() Als ik over een jaartje of wat tijd over heb, ga ik hier weer eens mee verder..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sinds een maandje heb ik deze als daily, bevalt best goed eigenlijk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk topic,
Mijn "momenteel" invalide Terrano2 sleeptractor.. Binnenkort weer een werkende versnellingsbak eronder gelukkig.. Betere foto heb ik niet, ook niet nodig denk ik ![]() Toch wel... ![]()
Last edited by Split52 : 04-11-2008 at 09:30. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn nieuwe aanwinst. woensdag ophalen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik doe een pk-loze (1.8) poging Dirk te immiteren:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn enige auto op het moment. Ik heb al tijden geen VAG meer gehad.
![]() ![]() ![]() Citroën C5 Break HDi 110pk Ligne Prestige, 2003 Erg fijne auto, heb hem nu dik anderhalf jaar, en heb nog geen plannen om hem weg te doen. Er zat staal onder, met doppen, dat vond ik niks, dus dit lichtmetaal er onder gezet. Heb ook een Xenon-set liggen, die gaat er binnenkort in. Verder geen wilde planne met deze, die bewaar ik voor een toekomstig VAG product. ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn (lease)daily:
2008 Honda Civic Hybrid ![]() ![]() ![]() mijn zomer ride: 1956 Ford Country Sedan 4.9 V8 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat 'ie van mij hier nog niet bijstond....
Mijn daily 1.6 '99 Astra Sport.... Had vorig jaar "snel" een auto nodig, deze stond bij mijn garage te koop. Voor een erg leuk prijsje, en de blauwe GTI als inruil, mee kunnen nemen. De bedoeling was om er "even" mee te rijden, en rustig op zoek te gaan naar iets anders. Heb deze inmiddels een jaar, en bijna 20 dkm verder, en moet ik eerlijk zeggen, dat 'ie goed bevalt....
Cabby Last edited by Christiaan : 26-01-2009 at 19:56. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet het, ik pleeg zware heiligschennis, maar ik heb toch veel plezier van mijn italiaanse daily.
Hier nog met 17" GTA's: ![]() ![]() Maar inmiddels met 18" GT Blacklines: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oooeeh, sjiek ding! Speaking of Alfa: 159, hoe mooi is die, vooral qua verlichting. ![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is dit een 156
![]() ![]() ![]() hierboven staat een 159 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Koen zegt ook nergens dat het een 159 is..
![]()
|
||||
|
||||
![]() De andere hobbywagen ;Mazda RX-7 '83 USA uitvoering
![]() Heb er veel te weinig tijd voor, maar als ik er mee aan de slag ben, ben ik op slag verliefd ![]()
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 27-01-2009 at 09:26. |