![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ze is vies
Ze is laag Ze krijgt mooie velgen
|
|||
|
|||
![]() Heeeeeey Sander,ben benieuwd hoe de stalen velgen gaan staan,!!!...Ben benieuwd na de foto's straks ervan...Gaat vast super staan...ps,de groene corrado heb ik niet meer,verkocht..heb nu in een echt nieuwstaat verkerende Golf 2 Fire en ice gekocht,compleet origineel...zal binnenkort wel even een postje aanmaken..Groetjes René..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hej rene, ben benieuwd naar je f&i. altijd leuk gevonden zo'n interieur.
|
||||
|
||||
![]() binnenkort een grote update, me bestelde banden zijn namelijk binnen.
edit, de doppen vallen in de velgen zoals op de foto bovenin te zien, zal ik de stalen velgen gewoon netjes zilver maken of zal ik ze matzwart spuiten???
|
||||
|
||||
![]() Ik zou gaan voor matzwart, ziet er puik uit voor de rest
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx, net eff 1 wiel gepast met dop, heb foto's gemaakt met me telefoon. zet ze vanavond wel eff online
|
||||
|
||||
![]() Die van mij zijn op het moment matzwart gespoten, maar als ik nog eens moest kiezen zou ik toch voor een andere kleur gaan. Grijs of iets exotisch. Als de bandjes op zijn zal dat er zeker komen.
Zwart maakt je auto ook maar zo donker hè.
|
||||
|
||||
![]() Niks mis mee, doe ik nu ook. Kloterige zilver wil niet mooi spuiten. Zwart wel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zilver is net zo makkelijk als zwart hoor, of het ligt aan de kwaliteit van de spuitbus of aan jouw kwaliteit. ik spuit iig zilver, ik denk dat ik dat toch mooier vind en als ik dan zonder doppen wil rijden dan vallen ze tenminste nog een beetje op. hierbij de beloofde foto´s, zijn wel crappy telefoonfoto´s ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet leuk uit hoor! Beetje de oude look terug als toen Misha hem had, alleen dan net anders.
![]() Zilver is een goede keuze, wellicht kun je ze ook laten poedercoaten. Kost ook de wereld niet meer.
|
||||
|
||||
![]() Vet
![]() Die krik komt bij de Gamma vandaan, of niet? Ik heb hem volgens mij ook. Klote ding, past niet onder m'n Jetta. |
|
||||
|
||||
![]() die krik past onder geen enkele redelijk lage auto ..
maargoed .. ik krik eerst een stukje met z'n volkswagen ding en dan snel zo'n rode eronder die standaard dingetjes van vw vertrouw ik voor geen meter,.. iele, enge dingen! ziet er goed uit sander!
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn Passat kan de krik er net wel, net niet onder.. en die is "maar" 6cm lager. Als je heel laag ligt; eerst ff met het klote krikje van VW, dan de garage krik
![]() Is dat 16 inch staal van een Mini Coopah? Zijn een van de mooiste stalen 16 inch velgen vind ik, goede keuze ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn idd van een mini ja, vind ze ook het mooist. deze krik is vrij laag, past er nu iig zonder problemen onder. en nee deze komt niet bij de gamma vandaan maar bij een echte auto onderdelenboer, werk zelf bij karwei dan ga ik niet naar de gamma natuurlijk, dat zeg ik!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag aan het ruzieen geweest met de schroefset, zit muurvast
![]() En de staaltjes eff netjes zilver gespoten. ![]() en eff fotootje van de banden, zit haast geen wang op die dingen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie doppen heb je voor op het staal, stuk mooier dan die zwarte velgen !
|
|
||||
|
||||
![]() ikke blij, had vandaag de velgen afgegooit bij me broertje met het idee dat ie in de loop vd week de banden zou monteren. Belde die vanavond op of ik me velgen kwam ophalen, dus waren ze al klaar.
![]() Morgen kom ik met foto´s.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan het ook zijn ja, maar die zilver was veel dunner dus viel elk klein krasje nogal op, met zwart niet, veel dikker en dus iets vullend. Ben erg benieuwd naar de foto's
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()