![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
persoonlijk vind ik hem zo het mooist; opgevulde en gecentreerde wielkasten door de wat bolle en hogere banden. zo kom je toch laag bij de grond terwijl je de drempels kunt laten voor wat ze zijn en niet half Nederland in zijn broek piest van het lachen als je weer ergens achter blijft steken.
|
|||
|
|||
![]() ik vind het prima zo kwa rijden en looks, dan zit ik maar een keer vast op een drempel en moet me subframe maar wat incasseren dat heb ik er wel voor over.
Drempeltje oud filmpje Quote:
nee, je doet niet meer mee |
|
||||
|
||||
![]() haha,dat filmpje is super
![]() geluiden komen mij zeer bekend voor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag even boodschappen gedaan bij autosloop Boels.
Heb 2 portieren en een motorkap opgehaald, geen deukje of krasje te vinden op de panelen ![]() Verder heb ik nog een setje Jbl GTO speakers besteld, op dit moment werkt er maar 1 speaker in de auto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Na een poosje op een zekere hoogte rond gereden tehebben ben ik het alweer zat.. Het kan lager Voor rust het hele gebeuren al op me schokdemper, achter word ik een beetje belet. Het plan: Camber shims, http://www.vag-tuner.com/acatalog/C...orrection_.html De binnenkant hart van de velg x mm laten afdraaien.. (word nog berekend) Uitlaat anders positioneren Maar eerst me auto apk waardig maken Last edited by marcel #2 : 20-11-2009 at 17:05. |