![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat komt omdat de Veyron transformeerd bij bepaalde snelheden, de neus komt nar beneden, de stuur-uitslagen worden anders, enz. Hij is echt puur gebouwd om door iedereen bestuurd te kunnen worden. Er is best over nagedacht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat staat dan ook best groot op de zijkant.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duh, maar ook in de benaming van andere foto's etc van mensen die er geweest zijn. Heb je geen betere pic van het logo aan de voorkant? |
|
||||
|
||||
![]() maserati ghibli lampjes aan de voorkant??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en jullie weten niet dat dit een Swallow doretti is?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij wel? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nu wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dacht ik een creatie van Sbarro... (als ik me het bordje wat er een paar maanden geleden nog wel stond goed herinner... ![]() (edit) ff gegoogled: http://www.shmoo.com/~bmc/photos/Ca...cf0038.jpg.html Dezelfde Sbarro maar dan toen ie nog in de Bianco Rosso collectie in DLD stond voordat Louman deze overgenomen had... Van een andere site nog een leuk feitje: "The Sbarro Challenge is based on a Porsche 911 chassis" ![]() Grz Niels
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 17-07-2008 at 13:24. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze heb ik nog nooit gezien of van het merk gehoord, maar dit is dus een predator extreme...
maakt ook niet uit, hij is mega dik!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Brilliance bc3
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel een verbouwde Reventon, iig iets van Lamborghini.
Gaaf apparaat! ![]()
|
|||
|
|||
![]() het merk facel vega
zal nog ff foto sturen errug mooie auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik las laatst dat China op het moment 183 automerken heeft... zit nog veeeeeel meer vreemd spul daar
|
||||
|
||||
![]() De MVS Venturi
http://en.wikipedia.org/wiki/Venturi_Automobiles http://www.supercars.net/cars/1867.html Ongeveer 600 stuks gebouwd, da's dus best zeldzaam |
|
|||
|
|||
![]() Venturis zijn, denk ik, best bekend. Zelfs veel slotrace modelletjes van gemaakt.
Maar goed, nooit van gehoord is natuurlijk altijd erg persoonljk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() AM-44-73 Swaab GT |
|
|||
|
|||
![]() ![]() isdera imperator 108i 30 exemplaren gemaakt op basis van een mercedes conceptcar in de jaren 70. ligt ne 5.7 in 0-100 6sec and i got the wheel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alfa Romeo Canguro
![]()