![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag voor de lol eens even de Corrado op 14 inch Steffans gezet, voor 8 en achter 9 inch breed
![]() De sneeuw in de straat is in elk geval weg... Morgen gaan ze weer er onder uit, ik vind de ruimte tussen kast en band toch wat te groot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Laag is het wel maar echt super is het niet he..? gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ja precies, 14ers zijn gewoon te klein voor een corrado. Of ik zou een dunne lip moeten plaatsen zodat ie nog 2 cm naar onder kan
![]() Binnekort maar eens de Audi velgen eronder zetten, 16ers zullen wat beter staan...
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer eens het een en ander gedaan aan de Corrado.
Nieuwe mistlichten gemonteerd, aangezien de oude gebarsten waren.. Het oude mistlicht: De nieuwe: Daarna de wagen weer even goed gepoetst, en toch maar even de RM velgen eronder gezet: Het ziet er niet verkrerd uit moet ik zeggen, maar toch komen de Audi velgen eronder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf.. zo is een Corrado toch nog wel leuk...
Ben erg benieuwd naar de 16inch Audi's straks!
|
|||
|
|||
![]() Het ziet er niet verkrerd uit moet ik zeggen, maar toch komen de Audi velgen eronder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() daarom staat de 5 deurs ook te koop mijn hart ligt ook nog altijd bij een corrado en de vriendin ook.heb er voeger ook twee van gehad reed altijd super.
Last edited by fire and ice vr6 : 25-01-2009 at 20:26. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er uit als een hele mooie strakke corrado....alleen vind ik die wielen wel héél erg klein en iel lijken.
|
||||
|
||||
![]() @fire & ice vr6: Ik vind de corrado echt heerlijk rijden, ik heb ook 3 golfjes 2 gehad, maar een corrado rijdt heel anders.. Het voelt veel degelijker aan enzo..
@Rene: Ja ik weet het, er liggen fietsebandjes op... Maar de Audi wielen zijn 16 inch en deze krijgen ook fietsebandjes, want ik vind het vet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daarom verkoop ik er nu ook 1 van de mk2s ![]() de cor krijgt elly dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt het ook echt mega vet man.. ben benieuwd hoor hoe het uit ziet met de 16"velgen hoor..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens voor de complimenten
![]()
|
||||
|
||||
![]() van mij ook nog een, wat een dikke bak echt super !!!!
|
||||
|
||||
![]() Idd echt te gek zo. Denk dat het met de Audi wielen nog vetter wordt, wat een geweldige wielen zijn dat toch.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Corrado. Ziet er strak uit zo. Mooie verlaging, velgen en kleur en mooi origineel verder
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie corrado, bbs rm staan hem ook wel goed !
|
||||
|
||||
![]() Even een foto van hoe laag de wagen ligt op een rechte weg
Ik krijg net 1 vinger tussen de lip en het wegdek, terwijl ik nog 3 cm schroefdraad over heb ![]() Ook heb ik vandaag het 16V embleem binnengekregen voor op de achterkant van de wagen. Binnenkort eens het 16v embleem voor in de grill bestellen. En ja ik weet het, het word eens tijd voor nieuwe kentekenplaten...
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 27-01-2009 at 17:58. |
|
||||
|
||||
![]() En ze zijn binnen, 165/40/16
![]() Woensdag worden ze om de Audi velgen geknoopt...
|
||||
|
||||
![]() Lekker goedkoop en goede kwaliteit bandjes zijn het.. ik ben er ook tevreden over..
Gr Ronnie ik ben benieuwd hoe het uit gaat zien..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou liever Bridgestone's op dunlops hebben, maar Nankang is de enige die deze maat kan leveren ![]() Ik heb ze op de G60 ook gehad en ik was er ook tevreden mee.