![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mee eens, word weer zo gewoon. Maar een super dikke gezinds MK 5. ![]() Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi super mooi zo ....niks meer aan doen.
Vraagje.... heb je toevallig foto's van die dikke audi op de achtergrond van deze foto. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben ik het helemaal mee eens, heel mooi model. Alleen is vaak de kwaliteit van die replica's helemaal ruk. (vaak he niet altijd) Zoveel van die lenso's enz die na een jaar weer te koop staan met een geoxideerde rand en boutjes enz... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze velgen staan hem veel beter, de airride trouwens ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind de bs'en ook een hele verbetering, die in grote maten onder een modern vw zijn altijd een top velg
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dik wiel en dik interieur...dikke bak eigenlijk...misschien nog zo'n voorlipje aan de voorbumper? Vind deze wielen 10x dikker dan die andere.
|
|
||||
|
||||
![]() Complimenten voor deze überdikke 5! Gewoon AF!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dikke wagen zo geworden en vind de velgen persoonlijk ook veel mooier staan.
En natuurlijk met air-ride lijkt hij nog eens dikker.... Interieur is ook nog eens super! Toppie...... ![]() Mocht je de wagen nog lager willen kun je het op deze manier doen: Ik denk dat dit dan wel laag genoeg is...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 01-07-2009 at 10:34. |
|
||||
|
||||
![]() @ henk wassenaar :
Mooi gedaan maar ik zou me daar NOOIT aan begeven! @ Jolanda Mooie golf en dikke wielen!!
|
||||
|
||||
![]() Ik ook niet.. Een verzwakking maken in je langsdrager om met je carter op de grond te kunnen liggen is niet mijn ding.
@Jolanda, echt een nette golf.
|
|||
|
|||
![]() @joossie.
sorry heb ik geen foto's van. @ Henk. Bedankt voor de foto's . Heb ik weer wat te doen dit weekend ![]() En over het verzwakken maak ik me geen zorgen. Zoals je kunt zien heeft die kerel er aan de buitenkant ook nog een plaat tegen gelast. Daar zal nooit iets mee gebeuren. Tenzij je niet kunt lassen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen dank..... Ik vond zelf wel makkelijke en goede oplossing. Door middel van een dikke kokerbalk af te tekenen en deze in te lassen en daar ook nog weer eens een plaat over heen te lassen....lijkt mij wel sterk genoeg. En kun je heel makkelijk zelf realiseren...En had de foto's al eens opgeslagen van VW VORTEX. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de 5 is in real life bekeken en wat n mooi ding zeg!
Normaal ben ik alleen weg vd "ouwe" generaties Golf maar dit is echt n pracht 5!!! Zal je goed bekyks mee hebben op Edition ![]() Gr Pim |
|
|||
|
|||
![]() Thanks Pim!!
Heb er echt zin in, eindelijk weer eens naar edition 38. Maar eerst nog in holland een paar meetinkjes pakken.
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi! De Le Mans staan veel beter moet ik zeggen. En de neppers kun je altijd nog eens vervangen als het geldboompje bijgegroeid is.
![]() Die witte is trouwens ook niet verkeerd. Bekende van Vortex.
|
|||
|
|||
![]() Schitterende wagen
![]() De nieuwe velgen staan echt dik ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja hoor hij heeft het weer voor elkaar ,hij is wel super geworden hoor .
Sinds HOW is het toch echt weer gaan kriebelen . Gr Richard |
|
||||
|
||||
![]() Hij is weer mooi geworden.
![]() ![]() Ik kom hem bij de MIVW meeting wel even bewonderen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag op MIVW bekeken. Hij is echt erg mooi geworden.
De kleur ,de velgen, de verlaging, het interieur echt een mooi totaal plaatje zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() proficiat met de prijs op mivw
![]() |