![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() voor.
![]() na. ![]()
|
|||
|
|||
![]() aankoop 2001,
![]() 2010 bijna klaar na 6jaar stilstaan en nu met 2.0i 8V motor, ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De jetta van de vriendin.. inmiddels weer wat veranderd
![]() Vieze raamfolie eraf en een rood biesje in de grille ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan de fotos van de LADA overhaul ook wel posten, maar dat doe ik wel in mijn "eigen" topic..
|
||||
|
||||
![]() voor
tussen na ![]() voor ![]() ![]() tussen ![]() ![]() tussen ![]() ![]() tussen ![]() ![]() tussen ![]() ![]() na ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aankoop:
![]() Tussendoor in de war: ![]() Nu: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo binnengekomen,
![]() Staat er nu zo bij, ![]() ![]() ![]() Jos. Last edited by jos_br : 04-07-2010 at 18:52. |
|
||||
|
||||
![]() is er niet nog een 'voor&na'topic?
meen dat ik vaker gepost had ![]()
|
||||
|
||||
![]() voor ;
![]() tussen ; ![]() na; ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor; na; --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor; ![]() na; ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor ; ![]() na; ![]() ![]() ![]() ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor; ![]() na; ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() @. Rickster: Rick hij is SuperDik!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dank je Dennis! Jou wagenpark ziet er ook goed uit hoor! Toch vind het ik het nog steeds jammer dat je die 16inchers van die vento weer verkocht hebt waren de juiste wielen voor die auto man!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wauw, deze is wel erg gaaf! Petje af.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks man. Ja ben ik ook zeker met je eens, alleen kon ik niet lager en wil graag de originele lijn van de schermen behouden. En zoals op de foto van VW-Outlaws heb ik de voorschermen daar al bijna 2cm naar buiten gerold. ![]() ![]() En de velg kwam ook tegen de demper aan...? ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zelfs je kenteken is veranderd ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is er toch mis met je keyboard? Ik zie in elke post van je, zelfs in onderschriften in foto's, vraagtekens waar deze niks te zoeken hebben. ![]() Die foto rechtsboven ziet er trouwens heel dik uit? ![]()
|
|||
|
|||
![]() voor
![]() ![]() na ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Daily : geen VAG .... ![]() Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 08-07-2010 at 21:54. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk topic!
Before: --------------- ![]() After: --------------- ![]()