![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet dat 't wat met 't CPC heeft te maken, de titel is 'VW Classic Parts Center levert meer onderdelen dan je denkt', maar ik heb me van de week nog 'n originele lakstift in marsrood (kleurcode LA3A) bij de VW dealer in Duitsland gekocht, zijn nog leverbaar voor iets tussen de 5 en de 10 pleuros. (weet 't zo uit m'n kop niet precies, heb de rekening nu niet erbij, heb die in m'n 1er laten liggen wat 10 Km. verderop gestald staat).
Van dat andere ('t oude/eerdere) marsrood kleurcode L31B zou ik niet weten.
|
||||
|
||||
![]() Op ebay.de staan nu ook nieuwe GTI golfbal-pookknoppen voor 18 euro.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en ze staan er ook al op voor 79,95 euro op ebay. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat???? belachelijk!! die dingen krijg je nieuw bij classic parts, heb er direct eentje gkeocht. precies hetzelfde en kwalitatief evengoed als de originele die ik 2ehands voor bijna 40 euro via ebay had gekocht......... en tijdens t treffen waren ze zelfs slechts 15 euro! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze al verschillende keren voor 89€ aangeboden gezien! ![]() Mensen moesten eens weten dat ze met een half uurtje surfen gewoon 40€ konden besparen!
|
||||
|
||||
![]() 171 711 141 E 01C Schalthebelknopf Original Neufertigung 18.36 €
neem aan dat dit dan de befaamde golfbalknop is? in mijn etka geeft ie namelijk 171 711 141 A ??? mvg Mike Last edited by Hight : 05-08-2010 at 22:01. |
|
|||
|
|||
![]() Mike,
datis m! artikelnummer en prijs klopt precies met wat ik betaald heb, ik heb zojuist even de factuur voor je gecheckt! ik heb m tijdens t WOB treffen gekocht bij CPC. had ik maar een dag gewacht want tijdens het treffen was ie 15 euries....maar das dan maar tijdelijk he. nummer kan afwijken, omdat hij nu opnieuw geproduceerd wordt. En officieel is t dan een ander product, dus ook een nieuw nummer. Die 'C' aan het einde betekent volgens mij dat t van Classic parts afkomstig is. Correct me if I'm wrong! Last edited by Sjoes 85 : 06-08-2010 at 20:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
171 711 141 E 01C Schalthebelknopf dat is de goede nummer. (171 711 141 A 01C is de verkeerde kan je ook in EKTA is geen GTI). De nummers bij Classic Parts wijken niet af. ze werken met origineele vw nummers. het enige verschil is dat er achter het onderdeel of het origineel is ,of na geproduzeerd. BV : 171 711 141 E 01C Schalthebelknopf Original Neufertigung of er staat dan original Teil ,Original Neufertigung of Classic+ Teil . een van de 3 staat er achter. 01C betekend de kleur (zwart). Op ETKA word 171 711 141 E omgenummerd na 191 711 141 B 01C en die is nog te koop bij vw voor ongeveer 11 Euro bij vw. Allemaal op etka te vinden. |
|
||||
|
||||
![]() bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() 191 711 141 B 01C
is wel van golf 2 !!! |
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Sjoes 85]Na drie dagen op de Techno Classica gestaan te hebben (stand VW Original Golf 1 IG) ben ik weer wat wijzer geworden bij het Classic Parts Center.
Er zijn meer onderdelen leverbaar als wat ik gedacht had. Zo was ik al een tijdje op zoek naar de rubber die aan de binnenkant van het hemeltje (schuifdak) zit. Deze is al jaren niet meer leverbaar bij VW en ook niet bij Classic Parts. Wel hebben ze de grijze variant ervan! Dit wist ik niet en zal ook voor velen van jullie nieuw zijn, maar die grijze is er dus wel nog. Deze heb ik besteld, nu maar nadenken hoe ik die zwart ga krijgen (gedeelte wat aan binnenkant van auto zichtbaar is, is van PVC, dat is moeilijk te spuiten). De kosten van deze rubber zijn nog geen €20,- p.s. incl BTW. Opruwen en ontvetten met thinner (beetje opweken van het PVC, bevorderd de hechting). Dan Plastoflex van Sikkens voorspuiten (Bij bodyshop of Sikkens service center te krijgen in spuitbusje). 1 dunne gesloten laag spuiten en minimaal een kwartier uit laten dampen. Is dan over te spuiten met rallyzwart of mat zwarte topcoat (betere vochtbestendigheid) zonder hechtings problemen! Groet, Fred |
|
|||
|
|||
![]() Opruwen en ontvetten met thinner (beetje opweken van het PVC, bevorderd de hechting). Dan Plastoflex van Sikkens voorspuiten (Bij bodyshop of Sikkens service center te krijgen in spuitbusje). 1 dunne gesloten laag spuiten en minimaal een kwartier uit laten dampen. Is dan over te spuiten met rallyzwart of mat zwarte topcoat (betere vochtbestendigheid) zonder hechtings problemen!
Groet, Fred[/QUOTE] Hoi Fred, dankjewel! ik heb het genoteerd. Heb je hier zelf ervaring mee? en spuit je de zilvergrijs gekleurde stof, die aan de bovenkant komt te zitten, mee in de kleur of laat je die gewoon grijs? groeten Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoi Fred, dankjewel! ik heb het genoteerd. Heb je hier zelf ervaring mee? en spuit je de zilvergrijs gekleurde stof, die aan de bovenkant komt te zitten, mee in de kleur of laat je die gewoon grijs? groeten Dennis[/QUOTE] Ik heb zelf geen open dak dus in die zin heb ik geen ervaring, maar in het dagelijks leven ontwikkel ik autolakken dus ik weet wel wat er op verschillende kunstoffen goed hecht... Plastoflex werkt op alle kunstoffen behalve op PP. Wat betreft de kleur van de stof, ik zou het eerst grijs laten en kijken hoe het staat, vindt je het niet mooi kan je het altijd nog zwart maken...stof is heel makkelijk zwart te maken met een spuitbusje rallyzwart. Succes! Ben wel benieuwd ho het er uit ziet als het af is! Groet, Fred |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen of een Spucknapf toeter nog leverbaar is bij Classicparts?
In ETKA heb ik een nummer gevonden, maar bij Classicparts krijg ik geen hits... (enkel andere toeters/kappen worden weergegeven) of zoek ik op een verkeerd nummer? Of heeft iemand nog een nieuwe Spucknapf toeter liggen? |
|
||||
|
||||
![]() DennieMeister heeft paar maande terug navraag gedaan en toen werden ze niet los verkocht.
Maar hij had een kerel uit Duitsland die er een stuk of 5 had. Je kunt hem een PM sturen. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
Voor de Golf 1 (cabrio) heb ik enkele zaken nodig. Wie kan mij Etka nrs geven en waar bestel ik zulks? - Motorkapsteunklemmetje (die witte) - Kofferbakrubber - Stoelgeleider - en bij revisie van mijn ruitenwisser heb ik het plastic stopje vernield. Is daar ook een nummer van?
|
||||
|
||||
![]() bij vw
|
|
|||
|
|||
![]() clip : 867 823 397
glijstuk 171 881 213 B buiten glijstuk 191 881 213 binnen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
glijstuk 171 881 213 B buiten glijstuk 191 881 213 binnen Zijn gewoon nog bij de vw dealer te bestellen. 867 823 397 kan je bij de meeste handelaren vinden die in golf 1 onderdelen doen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vw-wobshop heeft motorkapsteunklemmetje, ruitenwisserdopjes 100% op voorraad heb het zondag nog in heerde bij hem gekocht |