![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet goed opgelet Peter, dat waren geen TH-lines...
|
||||
|
||||
![]() Daarnet naar de wielen wezen kijken en ook maar meteen meegenomen.
Het is dus een set Ronal Turbo's geworden, fase 1 waarvan de text is afgedraaid. Met een 185/45/15 band rondom. Custommade centerdopje (heb ik toendertijd nog laten draaien) Op 3 van de 4 wielen zit helaas wat stoeprandschade, en op 2 stuks is de remstof erin gevreten. Nog veel werk dus :? Oja, er zitten ook verborgen ventielen op, alleen is dat verlengstukje pleite. Iemand een idee waar die los te krijgen is? bandenzaken hier in de buurt kijken me maar raar aan ![]() Last edited by Edwin : 05-05-2009 at 16:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zag laatst nog een setje verborgen ventielen liggen in schijndel bij eurotyre pim van heertum.... als die er nog steeds ligt. Bij de wielenhoek. |
|
||||
|
||||
![]() Zo de wielen schieten al aardig op. Alle vier zijn reeds geschuurd t/m korrel 1200.
Deze week nog even een paar avonden aan spenderen en dan moeten ze klaar zijn. Dit weekend ook druk bezig geweest met de auspuff. De middendemper en niet originele katalysator hebben plaats gemaakt voor een rechte pijp en de einddemper heeft een sierstukje gekregen. Paar foto's, ![]() ![]() ![]() Grtz, Edwin |
|
||||
|
||||
![]() Dus het is niet zo'n complete s-rohr auspuff geworden?
Is maar goed ook, want die setup had ik onder mijn oude Golfje en dat was echt een enorme klereherrie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auspuff!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, is een s-rohr sierstuk op de originele einddemper. Maar zonder middendemper klinkt ie toch iets zwaarder dan origineel. |
|
||||
|
||||
![]() Zie ik daar een spypic van de turbo's?? Goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hangt er netjes onder dat pijpje, super!
|
||||
|
||||
![]() turbo's sind ganz geil!
wat een leip interieur zeg! die stoelen zijn echt (zal ik het zeggen? nou voorruit...) WAPPIE! niettemin, ouwe stijl, helemaal mijn ding, top! |
|
||||
|
||||
![]() nog even die wielen fixen en afronden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd ziet er weer goed uit ! Ben benieuwd naar de wieletjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, wielen zijn eindelijk gepolijst!!!
Auto is ook zo goed als af, alleen de striping gaat er nog af. Hier en daar zijn al wat stukjes uit... dus dan maar helemaal. ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen vertrekken!!! Ik heb er zin in. |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie wagen !
|
||||
|
||||
![]() Striping laten zitten: is geen nieuwe auto meer, en hoort echt bij het model!
Verder: vette bak! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sluit ik mij helemaal bij aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij is erg vet! ik hoop hem te spotten!