![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jullie komen toch bijna allemaal uit Limburg.
Ik heb nog 3 entree kaarten en 1 parkeerkaart voor Essen liggen. Kom maar halen.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Te laat gezien, heb helaas voor morgen andere plannen. Heb nog voor je gekeken en er lagen wel veel van die tuningslipjes, maar niet die, die befkev eronder heeft. maar zo'n lipje in het zwart voor 45 euro is natuurlijk geen geld. Ga je zelf niet meer dan? |
|
||||
|
||||
![]() hahaha... ik denk tuningslipje??
![]() lees ff verder tunings-lipje dus. ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: VOLKSFORUM stringetje :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Nee, kreeg het niet meer geregeld.
45 euro is geen geld.. das beter dan 145.. Volgend jaar dan maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor de slechte foto's, moet het voorlopig met een gsm camera stellen.
Maar er stond gisteren avond ineens iets zilvers voor de deur :biggrin: ![]() ![]() Mijn pa had dus ineens een Golf IV 110pk TDI bij zich ![]() transporterbus. Gaat de goede richting in zo, nu al 2 IV'tjes voor de deur, en de buren worden jaloerser en jaloerser ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ik me HEEL goed voorstellen met een kale Daewoo voor de deur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: een betere reply kan ik me niet bedenken! :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() wanneer gaan we een meeting houden bij jou in de straat????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou het wel eens leuk vinden om zoveel mogelijk Golf IV's bij elkaar te krijgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() yow ik kom wel (b)
Zeg wat is het verschil tussen een comfortline met uitgebreid pakket en een highline?! En hoe kan je dit zien?! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() de mijne is een Sportline zonder electrisch pakket maarja dat boeit ook niet. Sportline is wel lekker een basis stoel met dikke wangen!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben wel benieuwd naar je 98'er edwin... heb je al foto's???
|
|
||||
|
||||
![]() haha
D8 dat jij hier alles wel wist?! Ik wist niet eens dat je er ook een sportline was. Zit daar niks electrisch op dan?! Zal binnenkort eens wat foto's maken. |
|
|||
|
|||
![]() een standaard comfort line heeft als ik me niet vergis gene airco geen elektrische ramen geen boord computer die je zlf kunt bedienen en gewoon standaard stoelen zonder brede wangen aan de zijkant dus.
ik heb een comfort line maar zitten wel wat extra dingen op die erlater na bij zijn gekomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben bezig met een nieuw setje wielen, dezelfde als ik nu heb maar dan ipv
15 inch naar 18 inch! ![]() ![]() Hier alvast een voorproefje! :biggrin: ![]() Mocht het doorgaan dan zijn de 15'ers trouwens te koop, zitten sinds oktober Continental Eco Contact op en zijn nog in zeer goede staat. |
|
||||
|
||||
![]() haha in 18 inch lijkt het al veel beter :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() thanks,
![]() In ieder geval een setje Dunlop SP9000's erop en dan gaan :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Haha het vult goed, en meeste mannen houden wel van goed gevuld, dan wel mooi formaat.....
![]() ![]()