![]() |
|
|||
|
|||
![]() gewoon super nette mk1 netjes gedaan!!
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties
![]() Voorlopig ga ik aan het uiterlijk ook niet veel veranderen. De camber op de achteras incl. verlaging natuurlijk. Onder de kap ben ik nog schoon aan het maken, opnieuw zwart en weer in de wax. Wel zoek ik nog een adresje voor het stralen/spuiten van de originele velgen, die er in de winter onder komen. Hiervoor heb ik een aantal offertes aangevraagd. Zie voor meer info dit topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59256 |
|
||||
|
||||
![]() De asstompjes zijn inmiddels gemonteerd. Was echt een stukje cake
![]() Uurtje waren we klaar… Wielen staan nu anderhalve graad negatief camber (wielvlucht). Schroefset kan nog verder omlaag. Moet even kijken hoe ver, de auto moet niet achterover gaan hangen ![]() Hier alvast enkele foto’s ![]() ![]() Volgende keer betere foto’s ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er netjes, net te overdreven!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() top karretje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die camber is inderdaad netjes! Alleen ben ik van mening dat er achterop Ã*ets bredere banden mogen (niet zo getrokken). Dan zien je wielen er minder iel uit als je achter de auto staat
![]() Heb je die as tappen zelf aangepast, of laten doen? In dat laatste geval, waar kun je dan terecht? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik met je eens Gijs, mogen best bredere banden op achter, maar dat gaat toch niet gebeuren. Dan kom ik weer in de problemen met de wielkasten. Ik heb de as tappen laten aanpassen door een oom van een vriend van mijn broer. Oftewel, iemand die ik niet ken. Hij was er een hele dag mee bezig geweest. ![]() Misschien dat er hier op het forum nog mensen zijn, die handig zijn met de frees. Volgens mij adverteert er ook iemand met "custom draai- en freeswerk" |
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
||||
|
||||
![]() super zo. Veel mooier die wielen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx, hoe staat het met de witte teledails ? Ben erg benieuwd! Quote:
Ik ben er ook nog steeds erg content mee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De witte teledials zijn nog steeds rood ![]() Dat gaat ook nog wel even zo blijven vrees ik, heb net wat audio aangeschaft. Waarschijnlijk worden ze pas tegen de zomer herdaan.. als ik 'm dan nog heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog niet eerder gezien dit topic....leuke Golf zeg,en erg origineel bedacht die bumperhoeken zo...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Nog even een paar nieuwe plaatjes...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wijze foto's man. Ziet er schitterend uit !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hier heb je origineel klemmen voor, met schroefdraad erin. Deze klem je op je dash en dan schroef je dat kapje erop ![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx ![]() Quote:
Ik was inmiddels al geïnformeerd, toch bedankt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is en blijft een hele mooi 5deurs..!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() De winter staat voor de deur. Tijd voor de stalen velgen. Deze heb ik opnieuw laten spuiten. Meer hierover in onderstaande topic.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59256 De velgen maar meteen gemonteerd en een aantal plaatjes van het interieur gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi hoor... misschien nog een stel naafkapjes/dopjes om het af te maken?
|
||||
|
||||
![]() Wat een mooie wagen is dit..
En wat een dikke foto`s maak jij man.. Echt super.. Gr Ronnie