Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 28-07-2009, 08:39
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,661
Default

*Leans back... popcorn..... enjoy the show
__________________
Flickr
  #62  
Old 28-07-2009, 08:51
Jetta MaNiA's Avatar
Jetta MaNiA Jetta MaNiA is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,871
Default

Quote:
Originally Posted by Lennart
*Leans back... popcorn..... enjoy the show


Word
  #63  
Old 28-07-2009, 10:22
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Nou...dit soort topics hebben echt nut op het forum zeg...
misschien de naam maar veranderen in www.fokforum.com?

Dit is volgens mij nog altijd een volkswagen forum...en achterlijke zeiktopics als dit bederven nogal de sfeer en de kwaliteit van `t forum.
  #64  
Old 28-07-2009, 11:24
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,745
Default

@rené: je hoeft niet te lezen hé Zoals Lennart al aangeeft, sit back and enjoy the show.... Als je het niks vind, Hé! er zit een knop op je PC! of zo, tenminste, toen Doe Maar niet retro maar hip was hadden ze het al over zo iets...
__________________
Mijn garage:
  #65  
Old 28-07-2009, 11:39
tiepe ain's Avatar
tiepe ain tiepe ain is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 285
Default

Omdat ik zelf VW liefhebber/ bezitter ben, mag ik graag altijd even kijken op dit forum.
Er staan verschillende dingen tussen die leuk zijn om te volgen
Maar ik ben bang dat als hier een 'onzin post' filter geplaatst gaat worden dat de teller van de 'new posts' ongeveer op de helft blijft hangen....
  #66  
Old 28-07-2009, 11:42
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by Neill_s
. . . er zit een knop op je PC! of zo, tenminste, toen Doe Maar niet retro maar hip was . . .


Ik zat al te wachten tot er een bom zou vallen op dit Topic . . . .

Doe Maar is pas echt retro . . . oranje en bruin niet en laat staan chroom . . . dat laatste zit tegenwoordig gewoon weer standaard op nieuwe auto's. Alleen het woordje 'retro' toevoegen verkoopt wel gemakkelijker
  #67  
Old 28-07-2009, 11:45
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo

Doe Maar is pas echt retro . . .







Last edited by Domi : 28-07-2009 at 11:48.
  #68  
Old 28-07-2009, 12:03
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Waar heb je dat oranje vandaan gehaald dan?
Ben je me aan het stalken ofzo nondepin


Stond ietsje verder in datzelfde topic over die retro Jetta met die Retro radio.
Je vond oranje wel 'n retro kleur.

Gezien er de afgelopen 5-10 jaar enkel nog zwarte en grijze / zilverkleurige auto's worden verkocht, lijkt elke kleur me langzaamaan retro worden.

En neen, ik stalk u niet, ik verveel mij enkel eventjes.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #69  
Old 28-07-2009, 12:05
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by oldscool
en dat moderators zon shit hier keer op keer weer toe laten>>>>


Forum=meningen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #70  
Old 28-07-2009, 12:14
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
De reden dat wij dit laten staan is omdat een stukje discussie af en toe moet kunnen, en dan heb ik het over de hedendaagse prijzen.




Voorbeeldjes nodig?

Dikke inlaatbuizen van een KR. Tot 'n jaar geleden gingen ze weg voor 5 tientjes, nu ben je d'r opeens 3 keer zoveel voor kwijt.

Votex middenconsole. Tot 'n dik jaar geleden kocht ik ze overal en nergens vandaan voor 40 tot 50 euro. Nu betaal je d'r nergens meer minder dan 125-150 euro voor.

Simpel Golf 2 grijs CL interieur in nette staat. 'n Dik jaar geleden werd je er mee doodgegooid, maar ik zag er pas geleden nog eentje te koop staan hier op het forum, en weg gaan, voor een slordige 200 euro! Is toch van de zotte!

En dan allemaal die standaard 1.6jes mk2, Golf en Jetta. 'n Paar jaar geleden wilde niemand die dingen hebben vanwege de constant in de soep lopende carb, en wilde je er wel eentje hebben, vond je talloze pagina's op Marktplaats met die dingen in nette staat, voor nog geen 250 euro. Schroefsetje, dakrek en 'n setje velgen er op, en ze gaan hier voor enkele duizenden euro's op het forum weg.

Komaan mensen, de prijzen zijn de laatste tijd om compleet debiel van te worden. Iets wordt niet opeens zeldzaam in 'n jaar tijd, maar als de ene mongool ziet wat de andere voor dezelfde rommel vraagt, doet ie vrolijk mee, en verdrievoudigd zijn prijzen ook gezellig.

Wat een stelletje schaapjes zijn we toch he. Een schaapje over 't hek, en alle oude rommel wordt onbetaalbaar. Ik zou zeggen, ga d'r mee langs bij "tussen Kunst en Kitsch".
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #71  
Old 28-07-2009, 12:16
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by René
Nou...dit soort topics hebben echt nut op het forum zeg...
misschien de naam maar veranderen in www.fokforum.com?

Dit is volgens mij nog altijd een volkswagen forum...en achterlijke zeiktopics als dit bederven nogal de sfeer en de kwaliteit van `t forum.


Waarom dat? D'r mag best eens wat gezegd worden over onze zogenoemde liefhebberij. Als liefhebber koop je auto's op om ze te redden, omdat je ze mooi vindt, om ze te verbouwen, als mooi project, uit jeugdsentiment, etc.

Niet om d'r effe snel 'n rooie op te verdienen.

Fokforum? Wat dacht je van Marktplaats? De ene na de andere nieuwe member komt hier voorbij met 1 enkele post, en uiteraard in het verkoopforum.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #72  
Old 28-07-2009, 12:17
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by Domi



Skunk is idd SUPER retro . . . . tegenwoordig is het alleen maar synthetische zooi . . . de PETFLES-SKUNK methode ging je nog eens van 'out' tegenwoordig moet je blij zijn dat je na een paar dagen eens 'out' gaat

Waar is die goede oude tijd gebleven . . .
  #73  
Old 28-07-2009, 12:17
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo
Alleen het woordje 'retro' toevoegen verkoopt wel gemakkelijker


Bingo... of moet ik zeggen kassa?
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #74  
Old 28-07-2009, 12:37
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
. . . ik verveel mij enkel eventjes . . . .


Hé verveeltje . . . ik heb werk zat voor je hoor !!


Quote:
Originally Posted by breadfan83


Voorbeeldjes nodig?

Dikke inlaatbuizen van een KR. Tot 'n jaar geleden gingen ze weg voor 5 tientjes, nu ben je d'r opeens 3 keer zoveel voor kwijt.

Votex middenconsole. Tot 'n dik jaar geleden kocht ik ze overal en nergens vandaan voor 40 tot 50 euro. Nu betaal je d'r nergens meer minder dan 125-150 euro voor.

Simpel Golf 2 grijs CL interieur in nette staat. 'n Dik jaar geleden werd je er mee doodgegooid, maar ik zag er pas geleden nog eentje te koop staan hier op het forum, en weg gaan, voor een slordige 200 euro! Is toch van de zotte!



Je vergeet even de 'simpele' stalen wielen te vermelden voor € 200 . . .

In sommige opzichten heb je gelijk, maar in andere opzichten is het nog steeds vraag en aanbod . . . Votexen zijn steeds minder te vinden en dat drijft dus de prijs op. Als je iets voor € 50 kan verkopen, maar je kan er ook € 150 voor krijgen ben je toch gek als je het niet doet ??

Wat mij irriteert is dat er een hoop onzin aangeboden wordt voor veels te veel hoge bedragen . . . echt kapotte dingen dus of versleten zaken. Het argument is dan dat het wel uit een "echte" gti komt . . . alsof spiraalveren in je reet beter zitten als een CL-stoeltje

Ik verkoop ook dingen en ben zeker niet de goedkoopste, maar de beschrijvingen kloppen altijd en als het toch kapot blijkt te zijn, krijg je gewoon je geld terug. Ook ik help de prijzen opdrijven . . . zo heb ik vorige week 82 GBP betaalt voor een linkerafdekkapje van een spiegel . . . idd links, ik ga rijden zonder spiegels. Volslagen waanzin, strafbaar, geen zicht etc . . . de auto zal echter meer stilstaan als dat ik ermee rij en zonder spiegels is gewoon een leuker gezicht . . . ga ik uren besteden aan zoeken, dan kan ik die beter besteden bij een klant. Dat levert meer op, dan de hoofdprijs betalen voor een stukje plastic . . . alleen tja . . iemand anders ziet dat nu ook en dat drijft de prijs dus helaas op . . .
  #75  
Old 28-07-2009, 12:39
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Bingo... of moet ik zeggen kassa?


Kassa . . . . is van de VARA !! Dat is ook zo Retro . . . .
  #76  
Old 28-07-2009, 12:44
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo
Kassa . . . . is van de VARA !! Dat is ook zo Retro . . . .


__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #77  
Old 28-07-2009, 14:19
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

geweldig dit topic..... ga zo door even 2 pagina's lezen en mijn dag is weer goed...
  #78  
Old 01-08-2009, 19:57
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default

Echt prachtig dit, vooral die my little pony forum opmerking
  #79  
Old 02-08-2009, 16:12
karretje's Avatar
karretje karretje is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 613
Default

Wat een geld zeg...koop dan myn polo voor minder dan de helft...

Ga een ibiza tdi ryden
__________________
Murdock...I love when a plan comes together
  #80  
Old 02-08-2009, 21:14
JettaPowerrr's Avatar
JettaPowerrr JettaPowerrr is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,015
Default

Het zoveelste topic wat weer over torenhoge prijzen gaat...
Maar ik sluit me wel aan bij de meesten. De prijzen zijn ongelooflijk hoog geworden.
Het is geen liefhebberij meer zo, maar pure handel. En ik word daar (net als vele anderen) een beetje ziek van. Er is geen lol meer aan zo. Dat een goed onderhouden auto wat meer kost dan een exemplaar met minder aantoonbare historie, daar kan ik mee leven. Maar de prijs maar verdubbelen of verdrievoudigen? Komaan mensen, dat is toch gekkenwerk. Alle uren die je in een auto steekt, zijn verloren. Elke cent die je in een auto steekt, is weg gegooid geld. Daar krijg je hooguit een fractie voor terug. Tenminste, in de normale wereld.
Ik heb hier een hele mooie auto te koop zien staan. Ziet er super uit, en er is een aardig blokje in gelepeld. Maar wel 14 jaar ouder als mijn huidige auto. De vraagprijs overtreft de dagwaarde van mijn huidige auto. En ik rij toch niet in een simpel ding met nul opties ofzo. Dan vraag ik me toch echt af, is verkoper helemaal van de pot gedonderd?? Je mag vragen wat je wilt, maar te hoog inzetten trekt geen kopers, lijkt me zo. En als er werkelijk een idioot te vinden is, die dat geld er voor geeft, dan heeft ie OF geld teveel OF hij moet eens bij een psychiater op bezoek gaan.

Ik hou niet van persoonlijke aanvallen, en geef ook niet snel commentaar, om de rust een beetje te bewaren op het forum, maar Misha, jij zet echt te hoog in. Als je jouw wagen kwijt raakt voor het geld dat je vraagt, heb je werkelijk mazzel dat je zo'n idioot hebt gevonden. Het is een knappe Jetta, daar wil ik niets van zeggen. Maar een kale 1300 voor dat geld? Beetje overdreven, als je het mij vraagt.
En als ie niet weg hoeft, zet hem dan niet te koop. En als je het zonde vind van je ge-investeerde centjes, om hem voor een normale prijs te verkopen, dan moet je er zeker gewoon zelf in blijven rijden. Wat heeft het anders voor zin om zo veel te investeren in een oude 1300 Jetta? Voor de handel in ieder geval niets.
Maar zoals gezegd, je bent vrij om te vragen wat je wilt. En als je het krijgt, kun je in je handen wrijven. Succes ermee.

Gr. Ed
__________________
-'18 Polo 1.0 TSI 115 pk DSG Highline

Quote:
Originally Posted by Stijn
Wheee hokjesdenken is bliss!!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum