![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat dat dan zomaar? Kun je dat aangeven op de keuring of ligt dat aan waar je naartoe gaat? @Nigel: ben er inderdaad reuze blij mee, zeker nu met die feestdagen. De auto stond eerder namelijk precies op de route van de café's naar de achterbuurt hier in Sittard, dus elke vrijdag en zaterdag was 't weer raak.
|
||||
|
||||
![]() Wat is dat precies voor loods dan?
Wel mooi sleutelplekje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oude Ford garage en dealer hier om de hoek. Heb een werkbank met bankschroeven en gereedschapsrek naast de auto, verlichting, stromend water en behoorlijk wat stopcontacten. De persluchtinstallatie werkt geloof ik ook nog gewoon. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das g*dverdomme nog eens een sleutel garage
![]() daar heb je flink geluk mee. Zou zeggen sleutel ze ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! Morgen ga ik maar aan de slag daar, om hopelijk zo gauw mogelijk de auto de loods uit te krijgen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bekend studentenprobleem denk ik ![]() ![]() Maar ziet er goed uit ! Netjes op weg zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi knutselhok chris
![]()
|
||||
|
||||
![]() Net weer even bezig geweest aan de Golf. De brandstofpompen zijn nu beide ingebouwd en aangesloten, en de leidingen zijn opnieuw getrokken.
Een deel van de bekabeling zit nu ook op z'n plek, al hou ik toch nog wat stekkertjes en kabeltjes over. Als iemand zich geroepen voelt om zijn KR even naast de mijne te zetten, zodat ik wat kan vergelijken, zou dat fijn zijn. ![]() Daarnaast ben ik nog even bezig geweest de bekabeling van de elektrische verwarmde en bedienbare spiegels uit te doctoren, en te kijken of de raamgeleiders van de elektrische ruiten die ik heb liggen de juiste zijn. Morgen gaan we verder.
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed, en dat knutselhok dat is erg fraai,
Gr Ronnide
|
||||
|
||||
![]() welke aansluitingen op de kr moet je weten wil wel een keer langskomen
gr mark ps ben van stein
|
||||
|
||||
![]() @Ronnie: thanks. Op dagen als vandaag ben ik er extra blij mee. Heb gewoon door de regen kunnen doorwerken, en aan het einde van de dag kan ik alles laten liggen waar het ligt. Nu merk ik pas echt hoe klote het is op straat te moeten sleutelen!
![]() Quote:
Zo'n beetje alles. ![]() Ik heb bij elke stekker op de motor wel twee of meer stekkertjes van de kabelboom, en bij sommige stekkers van de kabelboom heb ik juist weer geen aansluiting op de motor. Ik heb het gevoel dat ik ergens een of meerdere kabels verkeerd heb doorgeleidt, en daardoor de lengtes niet goed uitkomen. Maar kan ook zijn doordat ik met die Digifiz bezig ben, waar andere sensoren op zouden zitten, waardoor alles niet helemaal past zoals het hoort. Ik kan van maandag tot en met vrijdag van 1000 tot 1700 daar terecht, misschien ook nog op zaterdag, maar dat denk ik niet. Als je dus ergens op een van die dagen en tijden langs zou kunnen komen zou dat fijn zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan morgen in de middag ff langsrijden heb deze week vakantie dus is geen prob
pb me ff waar dat is gr mark
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een pb.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo lang je stekkers over hebt gaat het nog, als je er te weinig hebt. Dan word het moeilijker. Lijkt die digifiz niet meer op de pl motor,? kwa bekabeling?
Zoja, zou je evt. bij mij onder de kap kunnen kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou eigenlijk niet moeten, aangezien ik de versie tot 8.000 rpm heb. Er zit wel een extra computer bij, net als bij de PL, maar waar die precies voor dient weet ik niet. Denk echter dat die puur en alleen voor de Digifiz daar is. Morgen maar eerst eens met Mark kijken hoe ver we komen, en als het niet lukt wil ik je PL er best eens naast zetten. Daarna is het daarna alleen nog wachten op de einddemper en voorpijp van Bolku, en dan zou de Golf eigenlijk klaar moeten zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Chris, je sleutelplek ziet er relaxt uit en genoeg ruimte zo te zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zodra de kabels zijn aangesloten hoeft er eigenlijk nog maar weinig gedaan te worden. Van de ophanging moet ik nog het een en ander vastdraaien dat nu nog handvast zit, en ik wil voren nog nieuwe wiellagers zetten. Verder is het zoals gezegd wachten op Jeroen de uitlatenman voor de rest van de Powersprint-lijn. Hij last me de voorpijp nog even om zodat die past op de spaghetti. Nu zit daar namelijk geen flens aan, aan de spaghetti wel, en ik zou dus moeten gaan lassen en zagen ed. Jeroen maakt me een flens aan de 60mm pijp zodat die bolt-on is op het spruitstuk. Over de remmen twijfel ik nog. Nieuwe leidingen trekken of de huidige nog gebruiken. Ik ben normaal niet zo'n voorstander van oud spul hergebruiken, maar ik heb ook eigenlijk wel weer zin om te rijden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je pakt het iedergeval ook wel goed aan! Oja en doe geen moeite, wiellagers voor zijn niet meer te bestellen bij de dealer. Heb ik afgelopen week nog geinformeerd. Ik ga ook mijn remleidingen vervangen maar is wel een klote werk wat veel tijd en geduld vraagt! Alles op maat etc. maken..poeh poeh, heb er al zin in
![]() Ik zou het nu ook niet gaan afraffelen ondanks dat je weer wilt gaan rijden. Je hebt nu het onderstel super netjes en dan zou je de remleidingen niet vervangen?? Gewoon iets meer geduld opbrengen en vervangen die ouwe zooi ![]() Last edited by Golf_84er : 25-11-2009 at 20:30. |
|
||||
|
||||
![]() Opzich hoef je je wiellagers niet bij de dealer te halen hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee i know maar was voor mij een principe kwestie
![]() |