![]() |
|
|||
|
|||
![]() door grote mizerie heb ik gisteren alles moeten verkoopen en moet ik stoppen met mijn golfke
![]() ![]() groetjes steven |
|
||||
|
||||
![]() Wat hebben we gemist?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi ik heb een financieelle put en is moets dringent verkoopen voor de EURO,tjes ik hoop dat ik er binnen en paar maand er trug boven op zit
greetz steven |
|
||||
|
||||
![]() heb niemand gevonden voor de golf :s
heb die jongen van de 16v toegevoegd ,, bedankt daarvoor ! heb je miss nog losse onderdelen ? daar weet ik miss wel enkele kopers voor ,, laat maar iets weten via pb fzo grtz jelle
|
|||
|
|||
![]() hoi jelle ik heb je de gegevens door gestuurt van de 16V
ik heb geen onderdeelen meer nu ben ik toevallig gisteren iemand tegen gekomen die een golf 1 heeft staan in een schuur hij wist niet in welke staat hij was wand hij staat er al 10 jaar stil ik weet aleen dat het een 1300cc is en hij staat in de weg ik heb nog een paar EURO,tjes over dus ik hoop dat het iets wort greetz steven |
|
|||
|
|||
![]() hier is hij dan
|
|
||||
|
||||
![]() jaja daar is wel werk aan , maar mooie basis zo te zien !
|
|||
|
|||
![]() hoi door de steun van en goede maat heb ik trug de moet gevonde om de golf 1 af te gaan werken mercie jelle
![]() ik zal proberen om foftos te posten van hoe hij er nu bij staat greetz steven |
|
|||
|
|||
![]() hier al wat foto,s ze zijn wel met mijn gsm genomen ik zal straks er meer plaatsen greetz steven
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() en dan de andere zijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig
|
||||
|
||||
![]() wordt netjes, mooi strak er in lassen, zie je straks niets meer van en gaat nooit meer roestten.
|
|
||||
|
||||
![]() amai maatke da ziet er goed uit ! morge nekeer werk make van da inlasse hé !
en kzal dan al een zenderke meepakke voor probere in verf afbijt te zette want das ook nog zo ne moeilijke vernis en diene afbijt sta nog bij u ![]() tot morge hé ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() moet nog wel wat verder af gewerkt worden
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() beetje bij beetje komen we er wel
![]() ![]() heeft er iemand meer info over deze velgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat zijn rial velgen afkomstig van opels uit de jaren 80.
Je kan de velgen een beetje vergelijken met de lenso's die de bbs'en immiteren. Ik heb zelf een setje rials onder mijn golf liggen, heel tevreden over. Het setje dat je daar op de foto hebt is wel niet gemakkelijk te vinden. ik heb er zelf 2 ( 7J) liggen maar ben nog opzoek naar 8J 's ervan ( ET 12 ) Op kapaza.be stond onlangs een setje voor 300 euro .... |
|
||||
|
||||
![]() staan m wel goed!
|
|
|||
|
|||
![]() hoi golf1 heb jij daar soms een foto van en welke banden heb jij er op ik moet ze laaten op knappen er zijn er 2 en beetje krom en 1 daarvan moet gelast worden en natuurlijk laten af draaien en straalen maar dat kan ik zelf
greetz steven |