![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ze is door de knietjes gegaan
![]() ![]() Gaat van voren nog zeker een stuk verder naar beneden, maar -8 CM is al geen slecht begin denkik zo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *Edit, de fiets is van een maatje van me.. ![]() ![]()
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 28-02-2010 at 01:00. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met alleen een VR6 was er naar mijn idee meer van die originele charmes overgebleven.
|
|||
|
|||
![]() amen...orgineel is ie nu toch al niet meer!
|
|
||||
|
||||
![]() staat hem goed die knieval
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kenteken plaat is echt kiks, kun je me een PM sturen waar je die hebt laten maken?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() inderdaad leuk zo al verlaagt !
Maar, het thuledakrekje eraf en Bra ook ! Normale platen erop en je hebt dikke eurolooker
|
||||
|
||||
![]() I dont want no Eurolook
![]() Ik wil er mijn eigen stempel weer opzetten, net als de GT.. Dus wat is dan een musthave? Juist! Custom Westyfontje nummer 3 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Denk dat die custom dingen over een tijdje ook gaan lopen als een tiet. Alle originele grillen zijn namelijk een paar dagen terug opgekocht bij VAG Amerika. D'r waren nog zo'n 30 stuks, nu nog maar nul.
![]() Ik weet wie ze nu heeft, maar denk niet dat ie ze goedkoop weg doet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() is die winddeflector voor het rek nu een golf dakspoiler????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je bent serieus de eerste die het ziet! Chapeau! ![]() Wederom onder het mom van: Je wil iets wat zowat onvindbaar is tegen een redelijke prijs..... Paar uurtjes brainstormen, zaterdagmiddagje en bingo ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel orgineel ^^ leuke wagen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() hmzz gaat beetje verkeerde kant op mijn idee...ieder zn ding natuurlijk. Iig beter dan dat ie op de sloop kwam
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet waar ,enkel heb ik er hier nog niet over gesproken.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stimmt Dimi, my bad!,..
Verders is er alweer het 1 en ander veranderd aan de coupe,..... Je blijft ermee bezig zeggen ze wel eens,.. Nieuw Pleba Quantum frontje, dankzij Benji-GT (Hij heeft zijn crash héél behoorlijk overleeft!) Tesamen met een Votex voorschort en Kamei grille latje maakt dat tot dit: ![]() En achterop steken de originele tailies weer terug tesamen met een zacht type GT spoilertje..... ![]() Meer zal uiteraard gaan volgen!
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het echt een beetje een kermisbak worden hoor...
|
|
||||
|
||||
![]() dakrek en die windabweiser er af en het is een foute 80's bak!
|
||||
|
||||
![]() het word er allemaal niet mooier op...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het front wel vet nou,maar dan wel zonder grillespoiler.voor de rest die zooi van het dak en andere velgen,ben je daar trouwens zelf nog niet op uitgekeken?
![]() oja,en dat halfordspuupje erafhalen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind de voorkant echt geen gezicht
![]() Voor de rest ziet het er netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() Voorkant vind ik zeker wél wat hebben! Over het windscherm is nog te babbelen, maar misstaat zeker niet imo.
![]() |