![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als jij nou eens stopt met stemming maken Cool, dan is er niks aan de hand. Ik sta volledig achter hetgeen Fred zegt. Jij zit nu al een aantal keer de zaak te verdraaien. Zo gaat het ook met de vooroordelen, als je maar lang genoeg roept, gaat iedereen je geloven, ook al is het hartstikke fout
Jammer dat ik mijn eerste posting hier op deze manier moet doen |
|
||||
|
||||
![]() Er is hier gewoon sprake van een misverstandje...
|
|
||||
|
||||
![]() En btw, ruzie en dergelijke heb ik nog nergens gelezen. We hadden het alleen even over junkies. Maarjah, het dwaald idd wel beetje af, beetje back on topic kan nooit geen kwaad. Het blijft kut van de auto!
|
|
||||
|
||||
![]() Voor we weer helemaal on topic gaan nog een vraagje @ Raceeend...
Wat rij jij??? Citroën? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() junk of niet, het is gewoon kl*te als je zo bij je auto komt!
![]() sterkte man! |
|
||||
|
||||
![]() Hajee slaat spijkers met hamers. Want dat is uiteindelijk het topic. Ik vraag me af, zou het zo moeilijk zijn eigenlijk om zo'n slotje open te krijgen?
|
|
||||
|
||||
![]() nee, ijzerdraadje tussen rubber en raam met een haakje eraan... heb je`m zo van slot af
|
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de tip
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fred, ik zag idd dat je PB's uitstonden.. kan je mij (over pb) vertellen waar dit over gaat. dit soort dingen wordt uiteraard niet getollereerd
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan veel makkelijker bij VW. achter de hendel zit een hefboompje dat omlaag geduwd moet worden. m.a.w. een schroevendraaier onder het slot en hefboompje omlaag duwen door de schroevendraaier naar boven te trekken.
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook weleens weten wel mongool fred bedreigd...eens ff bij die gozer thuis langs gaan! beetje triest iemand bedreigen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beetje late reactie maar: dat dachten wij dus ook al! beetje heel erg toevallig eej. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o dus jij hebt de mijne leeg gepakt, ff ontopic off, of off topic on,??? mensen waar is jullie kerst gedachte ![]() FF over de "junks" , het is maar ff een woord om je ff te uiten, hij valt niet de nederlandse bond van Junks aan ofzo, doe ff rustig mensen. Stuur elkaar een PB met een gezellige kerstgroet, moet allesgoed komen, Mensen Succes... :biggrin: ![]() dat zeg ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sommige leden van het forum lezen nog slechter dan de personen die zij junk noemen. |
|
||||
|
||||
![]() Heej sansan! tip: deurklink er fftjes uitdraaiien, hetgeen wat krom is weer recht proberen te buigen met een waterpomptang ofzo en dan van die "armoured plates" er tegenaan.. zie je als het goed is niets meer van de schade |
|
||||
|
||||
![]() goeie tip idd, bij mij zitten ze er ook op, volgens mij ook om die reden (ene klink staat nogal scheef)
|
|
||||
|
||||
![]() ja goeie tip he!!
![]() blijft natuurlijk kut!!! maar als je het op deze manier doet.... dan kan je het stukkie deur wat onder de "plate" zit het beste ff blank maken en ff behandelen met menie oid, vooral de randen, want daar krassen ze langs met de schroevendraaier of iets anders.... het is dan blank en dan is dan zoals jullie weten :p zeeer roestgevoelig!! alweer een tip!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een gelegenheidsdiefje kijkt SOWIESO achterin of er mooi spul ligt (versterker, boombox), er is niet achterin gekeken, alles ligt er nog netjes. de tering junk... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt rene, maar weet jij hoe ik aan van die armoured plates kan komen? |
|
||||
|
||||
![]() en effe voor Fred en andere die vallen over het vooroordeel:
er is bij mij toen ik in R'dam centrum woonde zo onwijs vaak ingebroken (en ook bij de buren). Het was daar gewoon bekend dat het zo goed als altijd om junks ging. zoals ik al eerder zei er werden zelfs dubbeltjes en stuivers gestolen terwijl de "gulden" allang niet meer een geldig betaalmiddel waren. Tuurlijk is het nu niet gezegd dat het weer een junk was, maar je moet begrijpen dat als ik 's ochtends zie dat m'n auto gemolestreerd is, en er is zelfs in de vochtvreter gekeken, maar niet achterin (een junk kan lopend nu eenmaal geen grote spullen meenemen) ik het niet kan laten (uit boosheid natuurlijk) om een thread te starten met de titel "weer zo'n tering junk". en effe over iets anders: dat je bedreigt bent via je PB is uitermate zielig natuurlijk, ik hoop dat de "staf" wat kan achterhalen. kom je weer op vrijheid van meningsuiting terecht, als jij denkt dat zo'n titel niet kan, moet je dat reply-en in de thread, en dat heb je ook gedaan. Toch juist goed, krijg je ook weer tegenreacties enzo, dat is de bedoeling. maar bedreigen van een afstand is zielig en slaat nergens op. Ik hoop dat je gewoon member blijft enzo, en dat je niet om een meningsverschil verdwijnt ![]() |