![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben benieuwd of 't gaat lukken, zou niet al te gecompliceerd moeten zijn. Paar plus-draden van de knoppen naar de kleppen, of een constante plus op de kleppen en de massakabels van de knoppen naar de kleppen. Constante plus naar alle relais kan in feite van één kabel die vlak voor de relais opsplitst. Ben benieuwd, in ieder geval succes met de inbouw, altijd leuk om dingen op een andere manier te doen dan de makkelijke manier. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou zijn er zat van hoor, onder elke GLK zitten ze . is niet eens een optie volgens mij , zo bijzonder vind ik ze niet stand van het wiel is wel goed trouwens , niks op aan te merken |
|
||||
|
||||
![]() Het zal wel aan mij liggen maar ik zie geen foto's hier????????
|
|
|||
|
|||
![]() ik zie ook geen foto's?
|
||||
|
||||
![]() Ik meng mij normaliter totaal niet (meer
![]() Gerk en Richard maar vooral Marc en Jaap (wegens het niet op slot gooien), ik had van jullie een wat meer neutrale houding verwacht eerlijk gezegd! Dit alles even volledig losstaand van een eventuele 'schuldvraag' naar hoe de onderlinge gevoelens van een hoop lui tov. Misha gegroeid is, dat boeit me totaal niet.
|
||||
|
||||
![]() Opnaaierij? Iemand post foto's om zijn auto op nieuwe velgen te showen en geeft aan er zelf aan te moeten wennen, dat vraagt toch om reacties?
Deze krijgt hij netjes, alleen vervuilt dat het foto-topic, dus wordt het opgesplitst. Waarom zou je het weggummen, dat is zonde van de meningen en wellicht bruikbare tips. Dat het hier om Misha gaat doet er niet toe en discussies en onenigheden uit het verleden zijn absoluut niet meegenomen in genomen beslissingen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat Misha als topicstarter vermeldt stond is inderdaad wel onrechtmatig, daarom heb ik dat nu gecorrigeerd. Het is jammer dat hij de foto's verwijderd heeft, maar een forum is er toch ook om je mening over auto's te geven? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En als een lid vraagt om een slotje, en geen topic van z`n auto wil word deze gewoon gesloten... ![]() Doe niet zo kinderachtig, en sluit dit topic gewoon... Nog even, en je krijgt nog meer van zulke topic`s.. Maar dan terecht over dat gezeik van bepaalde mensen hier, over auto`s van anderen. En als dezelfde meneer op de meeting bij je staat, is het opeens een dikke bak... ![]() @Misha, Ik vind het super netjes staan! Binnekort maar even afspreken ![]() Last edited by Joentje : 21-04-2010 at 17:17. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben de gene die het topic gesplitst heeft.. niet Marc. En de reden was helemaal niet Misha zelf maar alleen om het 'dikke mk4' topic schoon te houden. Wat er gebeurde was namelijk dat er in dat topic bijna alleen maar reacties waren over Misha zijn auto.. en ik weet dat Misha zelf daar in andere topics ook op zat te hameren dat dat helemaal niet de bedoeling is van dat topic. En ja, voor de netheid had ik er even een berichtje achteraan moeten doen maar door drukte op m'n werk kwam ik daar simpelweg even niet aan toe.
Dus nogmaals de aanleiding van de splitsing was niet Misha zelf, als Jan, Piet of Klaasje de persoon in kwestie was geweest was het zelfde gebeurd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet om ongevraagd iemand anders zijn foto's en auto in een apart topic te stampen, en zeker nu met die nieuwe titel niet ![]() Als ik behoefte heb aan meningen over mijn auto dan kan ik daar zelf voor zorgen, daar heb ik echt geen hulp bij nodig. Ik snap dat het opgesplitst wordt, zoals Lennart al aangeeft.. die topics zijn voor foto's niet voor meningen (niet in zulke aatallen iig) Maar goed, dat iedereen een reactie wil geven als ik daar wat foto's neerzet.. kan ik daar wat aan doen dan, ik vroeg er niet om. In ieder geval een paar mensen hierboven die dezelfde kijk op de zaak hebben als ik, dus zo stom zal mijn reactie niet zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan snap ik het hele heisa probleem niet. Maar om even aan te geven dat het hier niet persoonlijk om jou gaat maak ik zo een topic aan: "post hier je eigen mk4" Daarin mag dan net als in het mk2 en mk3 forum iedereen naar hartelust zijn eigen auto spammen en over discusieren en blijft het "dikke" topic gespaard voor de foto's van de showstoppers.
|
||||
|
||||
![]()