![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha zal ik, als ik nog es om onderdelen kom, maar een keer een jointje meenemen vanuit Nederland dan? hoelang is het eigenlijk nog tot de bevalling?? @de pul: zo te zien heb jij een volledige brommerwinkel gehad ![]() ik dacht altijd dat ik er veel had gehad met mn 3 brommers en 1 scooter. maarja ik was brommermonteur in die tijd ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hehehe, die had ik ook idd ![]() ![]() ![]() 70cc, binnenrotor ontsteking, snelle uitlaat en heel de rambam, liep 'n dikke 120 op de gps en ben d'r nooit mee aangehouden ![]()
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Tuffel : 09-05-2010 at 21:41. |
|
||||
|
||||
![]() Voor mij ook voornamelijk lego.. en als ik buiten was altijd boomhutten bouwen.. haha
toen ik 14/15 werd men eerste puch maxi veel op gereden .. maar toen ik 16 werd men eerste scooter gekocht en die om gebouwd naar dit : ![]() ![]() 2 jaar SBO mee gereden.. nooit echt wat gewonnen maar was een super ervaring.. en toch zonder verstand van motoren 18,7 pk uit het blok kunnen halen zonder te laten tunen..
|
||||
|
||||
![]() Wat ik me zo 1,2,3 onder andere kan herinneren:
![]() ![]() ![]() en ook weer die Transformers kijken op zaterdagmorgen op Sky Channel, met: ![]() Good ol' Days...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() En niet te vergeten, enkele Star Wars poppetjes, waaronder precies ook deze 3:
![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Damn kerel je had hetzelfde wat ik had
![]() Jammer genoeg nu niks meer voor de kinderen op tv van onze tijd,mijn zoon moet nu naar troep kijken op tv en wel 80x hetzelfde :S
|
||||
|
||||
![]() Dan ik ook maar ff
![]() Mijn toys: ![]() ![]() ![]() Vele kleintjes van dezen: ![]() Tuurlijk de ATARI en vele RC autootjes en die uit elkaar halen en andere kappen van gewone auto's erop zetten toen begon het dus al ![]() Dit waren de de schoenen die ik had: ![]() ![]() ![]() Laatste 2 zou ik een moord voor doen om ze weer te hebben ![]() Ook een BMX gehad maar wij hadden het idee om er buizen voor in de voorvork te zetten en daar het wiel weer tussen ![]() Dus lowriders/choppers ![]() En veel hutten bouwen,vuurtje stoken en bomen klimmen. En natuurlijk luchtdrukpistolen zo begint het he ![]() ![]() Naderhand mountainbikes en een spitfire speedboatje en toen kwam het brommertijdperk: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan me herinneren dat daar vroeger ook een echte speelfilm van geweest is. Geniaal! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben op het moment nog met een aprilia sonic bezig van een maatje van me ![]() doel is toch wel om er 23+ pk uit te halen. ![]() ![]() blijft toch wel serieus hard gaan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Joost nog 2 maandjes tot de bevalling. En je mag altijd meebrengen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zelf ook een paar brommertjes gehad.
Begon met een wallaroo rond mijn 16de paar maandjes later nog een peugeot fox en nog een wallaroo bij gekocht. Rond mijn 17de een Piaggio zip gekocht en geleidelijk aan de wallaroo's en fox verkocht. Was de bedoeling om met het zipje SBO te gaan rijden maar is er nooit van gekomen. Toen zipje verkocht en tijdje niks meer gehad. Toen begon ik mij te intresseren in VW natuurlijk maar waar moet je dat geld halen als arme student? Toen maar terug begonnen met brommers op te kopen en te verkopen (soms echt naar andere kant van het land gereden voor wat scooters te gaan ophalen) Sinsdien nog een 10tal wallaroo's gehad en een Aprilia SR50 Verdiende goed, mijn golfje toch mee kunnen betalen en een heleboel ander dingen ![]() Momenteel nog 2 Speedfights 2 te koop maar hierna stop ik met het scooter gebeuren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Speelgoed ook een bmx,the a team busje,knight rider kitt,diverse modelautootjes waarvan vele nog int bezit.
Bromertjes honda px ,yamaha fs1,puchje,diverse mountain bike,s,racebaanen,en natuurlijk een modeltrein liggen nog op zolder. Een pony Schoentjes Reebok pump,la gears met die lichtjes,daarna Adidas zx torsions Daarna op air max classics overgestapt en lopen na 20 jaar nog perfect Met een jaar of 16 was de taxi te duur en kochten we wel es auto,s kon toen nog. Citroen Visa,Datsun Cherry,Peugeot 104,Opel Ascona allemaal na het stappen verongelukt haha @ Gerard jij hebt toch ook een geel crossertje gehad |
|
||||
|
||||
![]() Jep gele Suzuki 50cc toen ik 10/11jaar was
![]() En ja de tijd van toen we wilden stappen maar geen taxi wilden betalen toen we 15waren hahahaha toen kon je nog auto's kopen met kenteken platen en toeren ![]()
|
|||
|
|||
![]() Idd was een mooie tijd ,en ook als je er nu over nadenkt maffe tijd.
Zaten met een jaar of 15,16 overal hahaha Maar kochten ze niet altijd natuurlijk hahaha Moet er niet aan denken dat die muppets van ons ook zo worden |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Dit was mijn grootste trots, Honda MBX80 gewoon 50cc op kenteken. Helemaal standaard en strak in de lak, dit was trouwens mijn laatste brommer. Daarvoor nog wat tomosjes puchjes en honda mb's gehad. Blijft toch wel leuk, heel wat kilometers met Jorn (broerkonijn) afgelegd, heel wat boetes ontvangen, maar ook heel wat technische inzicht door verkregen. Last edited by Geert_Sneek : 16-05-2010 at 18:27. |
|
||||
|
||||
![]() Talkin' about Adidas Torsion:
Adidas Torsion Cross, van het labeltje heb ik destijds een sleutelhanger gemaakt, nadat de schoenen helemaal waren versleten de gele torsionbar eruit gehaald en daar ook nog sleutelhangers van gemaakt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke schoenen zijn dat.
In de nieuwe Adidas reclame zie je ze ook ff snel door het beeld heen komen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die had ik vroeger....en nu weer! |