![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor wisser zit hier eigenlijk op?
|
||||
|
||||
![]() Pim, is er even 2 maandjes lekker tussen uit..
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Desnelders, ruige foto
![]() Was weer wel hét moment om te vertrekken zeg ![]() Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha mag wel internetten hier ![]() Ff 2 maanden rust zoals Guus al zei. Wisser is idd van n Lancia, durf niet te zeggen van welk model hy komt... Gr Pim
|
|||
|
|||
![]() is van een lancia ypsilon en hij blijft dik Pim.
Tot binnenkort
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks Rob, tot snel!
|
||||
|
||||
![]() Pim moet meer carbon!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ![]() Ben al lang aan t twyvelen om mn 1 naar Engeland te brengen voor n dieetkuur. Gaat er toch n keer van komen hoor. ![]() Eerst de Brembo's s monteren en n mooie set 16" velgen kopen. Daarna nog de 16v of iets anders erin, daar twyvel ik ook al n poos over... Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Hier wat velgen waar ik naar aan t kyken ben:
![]() ![]() ![]() Wordt iig weer n "rennsport" velg. Zit alleen met de et waarde's en breedte vd velgen ivm ombouw naar Brembo 4 pots klauwen in combi met 305mm schyven. Wil ze wel graag in de kas hebben voor. gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Dat is nog te weinig carbon..
![]() Minimaal toch ook de motorkap en voorvleugels d'r bij ![]() ![]() Ennuh... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee teveel carbon is ook niet goed, maar zo'n dak is super.. alleen zonde dat he zo stopt bij die A stijlen, eerste velg uit het rijtje vind ik overigens super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In myn geval is er nooit genoeg carbon ![]() Ben echt verslaafd aan dat spul nl... Motorkap staat ook nog op mn verlanglyst. De A stylen kun je nog "camoufleren" met A styl kappen, heb ik nog n nieuwe set van liggen. De 1e set velgen heb ik al lang in mn hoofd, past ook goed by t geheel vind ik. gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie auto, plannen zijn ook goed! Carbon is mooi spul
![]()
|
|||
|
|||
![]() heel gaaf project, ik blijf 'm volgen.
hier in de buurt rijd een golf 2 met een carbon dak, erg gaaf effect succes! |
|
||||
|
||||
![]() haha ke dan die A style kappen zullen het geheel wel afmaken dan ja, carbon vind ik zeer zeker nice zolang het maar niet te word
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() die th2's vind ik ook geweldige wielen,helaas vind ik ze niet staan onder een mk2 met bbs-kit...anders wist ik het wel.
die wielen op het laatste plaatje zouden denk ik goed staan onder jouwe. ik zou er persoonlijk niet meer carbon opzetten,vind het maar niks ![]() (zal weinig helpen denk,die uitspraak,maargoed ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zolang je het niet opsnuift dan valt het nog mee ![]() ![]() Suc6 met je ideeen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De allereerste Volkswagen Golf rolde in mei 1974 van de band. Er zouden in totaal meer dan 6 miljoen Volkswagens van het type Golf I geproduceerd worden. Maar er zijn er maar weinig zo uniek als deze van Pim
![]() Preview: ![]() ![]() ![]() Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
|
||||
|
||||
![]() Héél netjes Ronald, is de moeite!
Is een hele mooie shoot geworden, dank je wel ![]() Was weer n leuke ervaring. We houden nog contact, mocht je nog eens wat willen weten hoor ik het wel, Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Nice, tussen de mossels blijft een mooie locatie
![]()