![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk gedaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Lache man, ook zo met die stickers. Ik had vroeger ook nog sticker voor in de YPR. (tankje) met verboden te openen ivm gassen of zo iets.
|
||||
|
||||
![]() Hij is wel leuk geworden
![]() Wat mij betreft mag die ook nog wel hoger .. weer eens wat anders ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehehe leuke wagen, maar wat hangt er onder je achterbumper??
wapenschild, verlichting, stuk surfbord??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een country gelijk, scheelt dattie dat gewend is ![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt mensen .
Net nog even een olie lek opgelost . Keer ring lek van de nokken as , dus gelijk verhelpen want heb een hekel aan olie waar het niet moet zijn ![]() Frame van de country is al weg Klaas , dus dat gaat hem niet worden maar wachten is nog even op Chris (crosne/opper ) Dan kan ie iets zakken , en kan die ladder ook thuis blijven ..... ![]() Net nog een mooie uitlaat gekocht van Miquel (vw roadwarrior) Die kan er even onder als broer lief even tijd heeft boven de put ![]() en zo komen we de winter wel door dacht ik ![]() Quote:
komt bij mijn broer weg (benny81) mischien dat een (ex) millitair even kan vertellen waar het voor is wou er eigenlijk nog wel 1 mooi als spatlap aan de bumper ![]() ![]() Last edited by Alberto : 21-11-2010 at 15:39. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb je evt een foto welke slang. heb ook last van slechte loop 1.8 mono |
|
||||
|
||||
![]() super autotje voor de wintermaandjes toch zo, weet je in iedergeval zeker dat je de sneeuw door komt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet zo moeilijk de slang die van je rembekrachtiger komt naar het blok toe groot deel is van hard plastiek , maar aan het einde (motor blok kant ) zit een rubber stukje van een 5cm lang ongeveer die is dan gaar bij zat er een scheurtje in van 1 cm vervangen en het blok draaid weer als een naai machine ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze Chris of Opper? In ieder geval heel anders dan ik verwacht had, maar vind het super gaaf! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee deze Chris
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Het bestellen van die ringen voor de KW set is trouwens effe uitgesteld tot begin komend jaar. Neem aan dat je ze dan nog steeds kunt leveren? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dude...
|
|
||||
|
||||
![]() mooie winterkar ! (goed dat je daarvoor geen jetta gebruikt)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() olie lekkage 100% opgelost geen drup meer op de oprit vanavond ![]() en dat na 319670 km ervaring ![]() ![]() zat nog te denken omde achterste wielen te laten verbreden en hij moet nog even naar Lammert te uitlijnen want hij staat wat waazig op de wielen ![]() ![]() maar dat zien we later wel even . Quote:
die zijn me te duur aan het worden Dimi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit lieket er mar op.
netjes geworden,humor...........die stickers
|
|||
|
|||
![]() thanks mensen
vond het leuk om een keer te rollen en deze was er presies goed voor |
|
||||
|
||||
![]() haha super stoer
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heeft chris die schroefset nou onder zijn witte hok vandaan gehaald?