![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bob heeft de tattoo op mijn onderrug ontworpen, wil hem al heel lang uitbreiden maar kan zelf niet zo goed tekenen, moet bob dus weer even aan het werk zetten voor een ontwerp...... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
FOTO FOTO FOTO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rico; je blijft maar om foto's vragen he?????? haha ik kan moeilijk mijn eigen onderrug fotograferen maar daar heb je mannen voor.........
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Poetsend en wel!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou hehe, geweldig, ziet er leuk uit, ook al hou ik niet zo van tattoo's. Nu ik dit intik zit ik mij te bedenken dat ik niet zo van die grote tattoo's hou, die over je hele lichaam of armen zitten. maar zo'n kleintje op een plek zit die je normaal niet ziet.. eh... ik bedoel nu niet dat je niet normaal zit oid ... eh. grr. hoe praat ik mij hier nu weer uit... lama, (afkorting van Laat Maar) leuk dat je het zo sportief oppakt en toch een foto neerzet. |
|
||||
|
||||
![]() haha ach, die staat toch open en bloot op een internet site....
Tattoo's is iets waar heel veel verschillende meningen over zijn... Grote opvallende bij dames vind ik niet mooi.. Op de onderrug vind ik wel mooi.. De mijne moest eigenlijk onder mijn broek blijven maar toen ik hem liet zetten had je nog geen heupbroeken, haha dus dat geldt nu niet meer..... :p Bij mannen vind ik het wel wat hebben, de tattoo's van bob zijn geweldig, die op zijn arm heeft een bepaalde stijl, gewoon heel vet om naar te kijken, en die vlammen op zijn been staan hem ook goed! Ach onze mening was altijd; je leeft maar 1 keer dus lef je uit! |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil er eentje die past bij mijn andere tattoo's. Maar vind die van jou wel stoer Bien! Bob moet tattoo's gaan ontwerpen! En verkopen!
|
|
||||
|
||||
![]() sorry ik heb geen vw logo maar een 32-er ford op mijn arm in oldskool.Iedereen het zijne en ik het mijne zeg ik altijd.
|
||||
|
||||
![]() Tattoos zijn best mooi vin ik....maar er moet wel een hoog "orginaliteit gehalte" in zitten....zo had je laatst gloof k een rage om die poepige dolfijntjes te laten zz...pfff....dan kan je maar beter zelf iets ontwerpen idd.....overigens ook gedaan....
Mooi plekje waar je hem niet altijd ziet ben ik ook voorstander van... ![]()
|
||||
|
||||
![]() tribal is heibel zegt een tattoo-erende maat van me.Het kan leuk zijn maar een deel van dat publiek komt een studio binnen lopen van ik moet een tattoo,doe maar een tribal van 100 euro.Daar snap ik niks van moet je daar niet over nadenken wat je wilt?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tribal zeker mooi, Keltisch ook....vinnik...maar ja je moet r over nadenken en niet met de trent en de rest meelopen....
|
||||
|
||||
![]() Mensen die niet nadenken voordat ze en tattoo zetten krijgen over het algemeen meestal spijt. En zelf een tattoo bedenken is ook het meest leuke! Eentje hebben die een ander niet heeft! Daarom ben ik nog aan het bedenken wat ik wil.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk bij Danielle en Bien heb ik elke keer om een foto gevraagd, wees jij nu zo sportief en zet hem zelf om het forum! |
|
||||
|
||||
![]() ok zal het even proberen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha dan wil ik ze wel zetten.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() @michael86: VET MAN! Kijk dat is nog eens stoer en niet veel mensen hebben het!
Ik vind tribals, dolfijntjes of beertjes die je ter plekke uitzoekt uit een boek bij de tattooshop maar niks.. de kans dat iemand anders ermee loopt is gewoon heel groot. Zelf iets ontwerpen blijft gewoon leuk!
|
||||
|
||||
![]() tattoo's zetten lijkt me ook wel wat voor jou Bob!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was ik: BIEN haha wil mensen best pijn doen als ze dat willen, heerlijk! Pijn = fijn en bloed = goed! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar heb ik alles over gehoord... Last edited by danielle : 15-03-2005 at 19:57. |