![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat een respectloos bod nu op marktplaats van 500 euro.....
Wat een ziek volk toch zeg.......... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ehm .. is hij gestorven ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neej de golf |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hopen dat de bestuurder het er een beetje goed afgebracht heeft.
Quote:
Door simpelweg naar de motor/motorcode te kijken, een standaard g60 heeft al 50pk meer als het standaard blok. |
|
||||
|
||||
![]() wie zegt dat vermogen überhaupt ter sprake komt. die andere auto heeft niet heel veel schade en als hijzelf alleen WA is zie ik niet waarom de verzekering lastig zou gaan doen. Maar het is allemaal giswerk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Handig geformuleerd dan ... |
|
||||
|
||||
![]() Sneu wark.......
|
|
|||
|
|||
![]() Jammer voor dat mooie golfje,en ja deze dingen kunnen gebeuren .
Als je doet waar de gtitjes voor zijn gemaakt Sterkte voor de driver
|
||||
|
||||
![]() Die auto heb ik wel eens in Tilburg zien staan. Eigenaar ken ik verder niet.. Beste klap geweest zeg!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote van VWF:
bestuurder ligt op de I.C. is wel bij kennis maar veel verwondingen Dus hopelijk komt alles goed.. |
|
|||
|
|||
![]() wat ik begrepen heb is dat de bestuurder nog op de ic ligt,
hoop voor hem dat het allemaal goed komt, enja zonde van de golf, maar is vervangbaar Last edited by roodkapje : 16-09-2011 at 16:25. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Allereerst alle sterkte toegewenst aan de bestuurder en passagiers. Of hij nou te hard reed of niet. Dat doen we allemaal weleens ( of hebben we weleens gedaan ) en die aannames over hardrijden ( eigen schuld etc. ) gebaseerd op vermoedens etc. vind ik erg zwak en vooral ongepast. Kijk verdomme eens hoe die golf er bij staat! Het gaat dus om de gewonde(n) en hoe dit heeft kunnen ontstaan krijgen we later wel te horen. ( of niet ) @Oudelut. Volledig mee eens behalve, dat je er niet 100% meer bovenop komt tenzij je een ervaring ook als een procent zou tellen. Ben zelf ooit eens met 140 tegen een boom aan gereden zonder riemen en dan gaat het leven je als een flits voorbij. Heb er een goede les aan gehad en doe het nu lekker rustig aan. |
|
||||
|
||||
![]() jammer van de auto,
maar dat is niet belangrijk! als het maar goed gat met de bestuurder! en evt bijrijders!
|
||||
|
||||
![]() al meer bekend over de bestuurder ?
hopelijk is hij inmiddels weer thuis |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]() ![]() Last edited by Dokter D : 03-10-2011 at 19:24. |
|
||||
|
||||
![]() Enge Vent!!
|
||||
|
||||
![]() Trek jij volle zalen dan?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ik wel.