![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat klopt ![]() Maar verkeerd om? ik ben even niet mee ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja kijk maar naar de handgreep om je stoel naar voor te laten klappen ![]() mvg bertjuh. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh nou zie ik het ja ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan hoeven ze geen linker en rechter te maken
![]() Goed bezig, ben benieuwd wat ie op de bank doet ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hop roy hop roy hoe ist met mijn stoeltje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Denk je ook aan eventueele rek-bouten aanhaalmomenten en volgorde
|
|
|||
|
|||
![]() Veel bekende plaatsen hier!
In welke golf 1 rijd je normaal altijd rond? ik woon zelf in kloosterzande en kom 2x per dag voorbij zaamslag! Netjes gedaan dat blok en die stoelen trouwens! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles zit weer in elkaar, en de kop/rekbouten zitten netjes op moment ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
Ik rijd nog in beide golf 1tjes, maar als het echt lekker weer is zal je me eigenlijk alleen tegenkomen in die "paarse" ![]() Jij al een golf 1 gevonden? |
|
|||
|
|||
![]() ownee ownee problemen problemen haha uitleggen dat lukt allemaal nog wel maar klussen homaar
![]() gr de vorige eigenaar |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey reed ik zondag achter jou aan dan met m'n paarse golf 2 in hulstjeee gr mau |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja ik heb er zeker één gevonden! http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=98189 Zou goed kunnen, het was mij niet opgevallen! ga je 29 april naar doel toe? |
|
||||
|
||||
![]() En er zijn weer wat vorderingen:
Ik kon voor een erg mooie prijs aan een Prachtig! setje G60 remmen komen. Van ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De uitlaat Raakte ook soms de carroserie dus die ook maar een schop gegeven ![]() ![]() ![]() Ook kon ik erg goedkoop aan een mooi blokje komen; 16vKR, ik ken de eigenaar en weet dat die lopend is uitgebouwd en "redelijk snel" was ![]() Dusja daar ook maar weer aan begonnen, Kop eraf gehaald --> Over een weekje weer naar MMVW voor spulletjes te halen ![]() Ik hoop deze over een tijdje in de Zilvere golf 1 in te bouwen, moet lukken want ik kan de blauwe gewoon namaken. ![]() ![]() ![]() De "halve Maantjes" Eruit, nu was het geen enkel probleem half uurtje werk... Ervaring telt ![]() ![]() Zondag lekker naar RaceWars, en dan afspraak maken bij RDW voor omkeuren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() broertjeee effe je topic weer omhoog brengen want er zit stof op
![]() ps je topic naam is niet echt handig eh voor een golf project en geen blok revisie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is hier inderdaad stoffig broer... Maar ik heb uiteraard niet stilgezeten! ![]() Eerst het slechte nieuws ![]() ![]() Ook ben ik naar het RDW geweest om het KR blok op kenteken te zetten: ![]() ![]() Op de laatste foto kun je ook de schade zien... ![]() Maar de trip richting de RDW was uiteindeljik wel een succes; Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm³ Vermogen 102 kW ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe ist op de afdeling power & utilities?
![]() En met de Golf? ![]()
|