![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaaaaaa,
Het blokje ligt er weer in en ging lekker is zo gebeurt,en zo als ronnie al zegt in de tussen tijd nog ff flink geouwe hoert en velgen omgelegd. En nu wordt het weer eens tijd dat ik verder ga aan die van mij anders komt die niet klaar voor euro. Maar ik heb er nog alle vertrouwen dus zal wel goed komen. Het ziet er in het echt in iedergeval goed uit dus laat die meetings maar komen. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
![]() Hier nog wat foto's van vandaag.
Edwin even aan het werk. Daar hangt die dan voor de wagen, waar die terug in moet. Hij wilde er niet vanzelf in springen, en moesten hem een handje helpen haha.. Tadaa en erin. Foto van boven. Mooi! Terug op de wielen en in de zon met de neus de goede kant op. De laatste. Morgen eens de wagen goed wassen en in de Poorboy's zetten zodat hij weer er tegen kan. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() dat is nog supersnel gegaan maar het resultaat mag er zeker zijn
![]() hopelijk binnekort eens in het echt bewonderen maar eerst mijn eigen kar afmaken |
|
||||
|
||||
![]() heel sjiek! maar misschien die waterbak eens demonteren en oppoetsen? beetje zonde naast al dat andere moois
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice Ronnie, idd nog aardig snel gegaan!
waterbak nog even opschonen en dan ziet het top uit onder de kap!
|
||||
|
||||
![]() Gisteren zelfs in het echt gezien.
![]() Kan alleen maar zeggen Less=more. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als alles goed is dan is Ronnie vandaag optijd uit zijn bedje gekomen.
En gaat hij vandaag zijn auto weer helemaal schoon maken en ook de waterbak daar hoeven jullie je niet druk om te maken. Het is inderdaad nog allemaal snel gegaan nu deze klaar dadelijk mijn golf 2 dus we kunnen weer goed vooruit komen. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
![]() Hier dan even de foto's van de wagens, ik heb namelijk niet alleen mijn eigen gedaan maar ook die van mijn vriendin, aangezien die ook erg vettig was. Ik heb wat voor en na foto's gemaakt maar ik ben tevreden en de vriendin ook dus dat is het voornaamste.
Foto's. Vieze Jetta, dik een maand rotzooi op de wagen. Dak vol bloesem en vuil. Door het lekken van de keerring, heel de zijkant vol olie en vuil. En terug een schone zijkant. Schone wagen. En hij blinkt weer en je ziet weer een aardige reflectie. En dan de Polo. Deze was echt heel heel vuil, maar ook deze is weer schoon. Vuil doffe zwarte lak, is eigenlijk een mooie metallic lak. En dan de foto's van na het poetsen. Dak wat weer blinkt met de boom als reflectie. En de andere kant. En nog eentje van de Jetta. Morgen even kijken om eens de velgen om te leggen. Moeten wel nog even nieuwe banden om. Ohja de waterbak is nu aan het drogen en word morgen schoon gemaakt, en uit gestoft. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dit topic al een hele poos niet meer gezien, maar jij bent lekker bezig geweest ronnie. Het ziet er allemaal weer super uit, maar dat is jou wel toevertrouwd natuurlijk. Wat voor wieltjes ga je op rollen dit jaar?
|
||||
|
||||
![]() Heey Marco bedankt voor je fijne berichtje, ja alles is goed gegaan en precies zoals ik het wil hebben hé netjes en met mooie details. En natuurlijk alles nieuw en origineel. (Zo ver als het nog origineel is.)
Als we het over wielen gaan hebben dan ben ik bezig met een setje Rsen 6J 15" met zilveren harten, of een setje Rsen 7J 16" met gouden harten. Mijn voorkeur gaat uit naar die gouden eigenlijk maar eerst kijken of ik alles geregeld krijg. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() netjes ron! goed bezig, zoals altijd wel
![]() ik zag de rmetjes in de schuur rond dwalen een paar pagina`s terug, wat ga je daar nog mee doen?
|
||||
|
||||
![]() Zo als hier boven als stond beschreven zijn die verkocht, en zitten nu onder deze Golf.
Het probleem bij de Jetta was dat ze veel en veel te breed waren, 8 en 8.5J was te veel van het goede, dus nu maar wat anders in een fatsoenlijke maat. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 10-04-2011 at 21:56. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
azo, daar had ik ef overheen gelezen. mooie bestemming gekregen iig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja die wielen lagen er echt heel netjes onder gisteren bij Bjorn.
![]() Nou alleen nog ff die randjes omrollen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan gebeuren hé Frank haha..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even wat koelvloeistof en olie gehaald.
Koelvloeistof van de Heuts en ook bij hun even wat goede olie gepakt, Castrol 15w40 High Mileage, want er moet wel goede olie in de motor zitten natuurlijk nu alles weer vernieuwd is. Hier dan de foto's van de Jetta onder de motorkap en ook de waterbak is schoon. Olie en koelvloeistof. Bladerbak weer schoon. Weer alles in de wax. Ook het schutbord weer gewassen en gewaxt, dus ook dat is weer beschermd. En ja moet ik meer zeggen, Ward en Patrick bedankt. Edit: Verdorie, schut ik die koelvloeistof erin, lekt het aan de waterpomp weer weg, is dus door de coating het montagevlak niet meer netjes, en sluit te pakking niet goed af, maar goed die waterbuis even los gemaakt, en er wat vloeibare pakking tussen gedaan, en nu maar even laten drogen en dan maar weer eens testen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 11-04-2011 at 14:57. |
|
||||
|
||||
![]() die is klaar voor de zomer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er lekker uit!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als dat het enige is, de rest is allemaal goed en snel gegaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik hoop dat het nu dicht is, morgen even testen eerst maar een nachtje die vloeibare pakking laten drogen, ik heb de blauwe van locktite gebruikt die is dacht ik voor de iets dikkere pakkingen te helpen afdichten. Dus morgen maar eens kijken. Ook morgen eens proberen om de kleppen te stellen. Dan is dat ook gebeurt, en kan de olie erin.
En dan hopelijk vrijdag de laatste delen ontvangen en dan in het weekend eens starten. Gr Ronnie.