![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die blauwe is perfect heb ik ook gebruikt bij de gti.
![]() T-shirt ziet er goed uit bij die motorruimte. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer dik uit
![]() En die high mileage is voor wagens met meer als 2ton op het klokje zodat de kans op lekken minder word ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is gewoon heel goeie olie, en gemaakt voor inderdaad oudere motoren. Ik heb gekozen voor deze olie omdat die toch net wat goedkoper was als de Castrol Magnatec wat ik normaal gebruik.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super uit!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je Chris. Ik heb net nog even gebeld met de motorzaak voor de rubbers en klemmen, maar die waren helaas nog niet binnen, ik hoop echt dat ik ze nog voor het weekend kan krijgen, dan kan ik eens starten tenminste proberen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Het blijft een erg mooie Jetta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit kerel. Motorruimte glimt mooi.
Natty's red ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja indd natty's pink paste. Werkt echt perfect.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Net telefoon gehad, de rubbers zijn binnen, dankzij Cloontje zijn ze ook al opgehaald en als alles een beetje goed gaat zal die deze week of in het weekend wel weer mobiel zijn.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank je René,
Net even de kleppen gesteld, dat ging lekker vlot met het juiste materiaal dus dat moet goed zijn, ook meteen de versnellingspook afgesteld, en even wat vliegroest weg gewerkt, op de keienvanger onder de auto. Dus dat is ook weer netjes. Nu is het wachten op Edwin die komt straks langs en dan gaan we proberen om de motor aan het draaien te krijgen. Dus ik ben eens benieuwd. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Succes!! Ben benieuwd...maar jullie kennende zal dat wel goedkomen
|
||||
|
||||
![]() Ik heb bier koud liggen frank!
|
||||
|
||||
![]() De waakhond houd alles in de gaten.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik ben eens benieuwd als hij eenmaal loopt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je niets te doen hebt kom je maar langs he straks!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Ronnie! Ga je dat ruitenvloeistofreservoirtje ook nog wel vervangen?
Anders ff in de vaatwasser, dat doet ook wonderen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoe laat ? |
|
||||
|
||||
![]() shit lees ik dit weer te laat, was basketballen en ff bezig met de Pruusje-Sletta!
![]() loopt ie al?
|
||||
|
||||
![]() Zo Edwin is langs geweest, en eigenlijk na het monteren van de inlaatrubbers, was het alleen even de massa goed aansluiten, en de sleutel omdraaien en starten, na dat we de ontsteking even verdraaid hadden, starte de wagen meteen. En liep direct netjes, alleen stond de distributieriem iets te strak dus die hebben we netjes afgesteld. Toen de versnellingen afgesteld, en een rondje gaan rijden, maar de motor werd te heet, want de ventilator wilde niet aanslaan, omdat de thermostaat niet open ging. Morgen even een nieuwe halen en ook meteen een nieuwe sensor voor in de radiator. Bij de test rit kwamen we ook erachter dat de sproeiers te klein waren, ik had ze gewisseld voor 130, in plaats van 135, dus die hebben we weer terug erin gezet. En de motor draait nu beter maar er kunnen nog iets grotere sproeiers in. Voor de rest is alles eigenlijk heel heel goed gegaan. En ik ben tevreden, op naar de volgende zou ik zeggen.
Gr Ronnie en Edwin weer bedankt hé!
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 14-04-2011 at 21:21. |