![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je Frank, ik doe me best. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer top uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dank je.. Ik heb vandaag maar even de voor velgen van de wagen af gehaald aangezien die banden toch al kaal waren en nu de draadjes door kwamen aan de binnenkant werd het wel tijd voor nieuwe, maar goed die zijn besteld dus even wachten, nu weer voor even de stalen velgen erop. En de wagen voor Mark even omhoog gedraaid zodat hij hem even kan uitlijnen straks als het zover is. Dan kan hij meteen even twee nieuwe banden monteren en de zooi uitlijnen en dan is de wagen compleet klaar voor het nieuwe seizoen, afstellen is dan nog eigenlijk het aller aller laatste. Dan kan ik lekker (hopelijk) zorgen loos meetings af rijden. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee Mark houd daar rekening mee hij doet niets anders als verlaagd spul uitlijnen. Maar bedankt voor de tip. ![]() Vandaag de bevestiging gekregen en de mail met de verzend gegevens dus denk dat deze week de banden nog binnenkomen. Gelukkig. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik hou daar inderdaad rekening mee . maar aangezien ron zow laag rijdt past ie zelfs niet bij mij op het werk op de put
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry voor de late reactie maar heb ut de laatste tijd erg druk gehad ![]() En ik mag toch hopen dat i nog niet weggaat want anders ![]() ![]() ![]() ![]() We gaan idd weer voor de bekers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja jij bent goed bezig Mark hahaha, ik bel je zodra ik de banden heb, want dit is geen gezicht nu. Gr Ronnie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yes, eindelijk mijn bandjes binnen, nu kan die dan volgende week ergens naar Mark, voor het uitlijnen en de nieuwe banden te monteren. Fijn fijn..
Ben ik tenminste klaar voor Eurosunday's @ Landen 15 Mei. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe krijg je het toch voor elkaar, wat een dikke jetta.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Lars, echt fijn zo'n compliment.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() staat er strak bij ronnie
|
||||
|
||||
![]() Straks nog strakker, als de nieuwe banden en de wagen weer goed laag ligt hahaha.
Ook ben ik me wat aan het bedenken om te doen met mijn velgen maar weet nog niet meteen wat. Ik wil er gewoon een leuk setje van maken, maar niet te gek. Misschien de harten in kleur van de wagen of misschien antraciet. Maar van de ene kant denk ik om alleen het randje te polijsten of de velg compleet te laten verdichten omdat ik het wiel wel leuk onder de wagen vind staan, het past wel bij het tijdperk van de wagen vind ik. Iemand een idee misschien? En een setje BBS RS wil ik toch nog aanschaffen zodra de kans zich weer voor doet. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 29-04-2011 at 23:13. |
|
|||
|
|||
![]() Heb weer het een en ander gemist heb ik wel gezien!
Je bent weer lekker bezig geweest zie ik! Ziet er echt prachtig uit die jetta! Echt een top aankoop geweest! |
|
||||
|
||||
![]() Dank je Mark. Ben er ook blij mee. Was zeker een goeie aankoop maar de verkoper was ook echt heel zuinig erop geweest en ja dat is toch wel nodig bij zo'n wagentje.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heel mooie jetta !
![]() ziet er erg strak uit volgend jaar jettatreffen in gevelsberg?
|
||||
|
||||
![]() Ja zeker ben er afgelopen jaar ook geweest. Was gezellig had alleen meer opkomst verwacht, wel nog een tweede plaats gewonnen daar afgelopen jaar.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag begonnen aan de audio installatie. De subwoofer van MTX en versterkers van MTX liggen er in en zijn aangesloten, de centerspeaker is vernieuwd naar een Axton 130w, Alpine Headunit ligt in het dashboard kastje en de zooi speelt ook nog. Nu alleen de Focal achter speakers aansluiten maar daar moeten eerst nog klankkasten voor gemaakt worden en die moeten ook nog worden bekleed met beige leer. Kabels zijn netjes onder de mat weg gewerkt en ziet er niets van binnen, met het dashboard dicht is het volledig origineel natuurlijk wel wat moeten aanpassen aangezien de magneet van de speaker in het midden veel te groot was, maar hij zit en je ziet er niks van.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo mijn nieuwe baan is ook binnen vanaf 1 Juni ben ik officieel monteur bij Land-RangeRover in Doenrade.
Nu nog even vakantie vieren hahaha.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() ![]()