![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vorige week zaterdag gezien ter hoogte van Hamburg richting Kiel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is een polijstkoning.... Arjan Joostema (JPS work of art)
|
||||
|
||||
![]() Niemand in Brabant bekend met een rode mk 2 met zwarte Seat
Wielen eronder met een (zo te horen) 1.8 T erin? Meerdere malen Gespot in Tilburg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha. Heb je 1x gezien en terug gezwaaid!!
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij de grote gele M in Steenwijk, een kawasaki groene lupo met meerdere kleuren BBS velgen, een grijse Passat sedan met zwarte velgen en een groene Audi 100 diesel.
|
||||
|
||||
![]() Woensdag in zwaagwesteinde een ultra lage witte golf 2 op steelies met oversized wieldoppen
|
|
||||
|
||||
![]() Gisteren rond 21.00 een Audi TT 'gespot' bij het stoplicht in Heerhugowaard die een sprintje ging doen tegen mij in mijn Passat ouwelullenauto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb jij de logos nog op de achterkant?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel, alles zit er netjes op. Wel lachen dat ie zo z'n best deed, je kon precies zien waar zijn vermogen inkwam en hij weer moest schakelen hahaha ![]() Wel makkelijk zo een automaat.
|
|||
|
|||
![]() Afgelopen vrijdag een Oranje/bruine (Sorry, kon het niet goed zien door het mooie weer
![]() Ik reed eerst naast je, zwaaide even naar je en ree je daarna voorbij om zo vervolgens in een lange file aan te sluiten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister in horst rond 21:00 dennis met zijn corrado gespot
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() ewcaddymk1 op de rondweg bij veenklooster
|
|
||||
|
||||
![]() Gister eind van de middag een (super)lage matgroene Kever op wit verbreed staal en een lage legergroene Kubel nabij Heist op den Berg (België) bij de oprit van de A313.
|
||||
|
||||
![]() Gister rond 17:00 uur in geleen op de rijskweg een lichtblauwe/grijze golf 2, laag op brede wielen, ik geloof staal, met gele koplampen en rondom spatlappen die over de grond sleepten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in Delfzijl een tof uitziende Scirocco MKII
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond een uur of 5 in Horst een matzwarte Golf 3 plat op zijn bek, reed best hard langs de bus waar ik in zat :P
|
||||
|
||||
![]() Net vanaf de rotonde bij de hatenboer richting hogeschool zuid, bob met de jetta.
|
|
||||
|
||||
![]() zojuist een knal groene golf mk1 ls uit 1977 gespot in Berkel enschot (Tilburg)
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Vrijdagavond rond een uur of 23:00 op de Bunschoterstraat in Hoogland richting Bunschoten-Spakenburg ter hoogte van de Esso, een vrij lage zilveren Volkswagen Bora. Lag netjes met een meer delig wiel volgens mij. Achterbumper was volgens mij voorzien van een GLI skirt.