![]() |
|
||||
|
||||
![]() diesel?????? zou ik ook wat aan de overbrenging doen...die dingen zijn niet echt lang te noemen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meneer heeft smaak!! die velgen zijn echt heel vet. ![]() (heb effe een foto van een andere fridiolin gepakt om mee te photoshoppen. dan ziet hij er gelijk wat beter uit :biggrin: )
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit.
Maar de wielen zijn nog een beetje te klein, inverhouding met 20'. Maar het is wel tof gemaakt. Vriendelijke dank aan ploon, voor zijn photoshop. Last edited by ruud's fridolin : 21-12-2006 at 18:30. |
|
||||
|
||||
![]() Blijft een apart kickn koekblikje maar lekker wel van vw hehehehe
|
||||
|
||||
![]() gewoon vettt!
doorgaan gast! iedereen heeft tegenwoordig al hetzelfde! cheerzzz martijn
|
||||
|
||||
![]() ![]() velgjes opgerekt naar 115%
|
||||
|
||||
![]() schroefset op maat gemaakt door vr-cp, zoals ik heb vernomen
|
|
||||
|
||||
![]() echt kicke project ben zeer nieuwschierig naar het resultaat.
|
||||
|
||||
![]() we zijn momenteel de carroserie blank aan het maken.
dat wil ik doen zonder te stralen,maar met verfafbijt. Last edited by ruud's fridolin : 08-10-2006 at 20:32. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben werkzaam als account manager in de chemie bij een bedrijf die industriele chemie levert aan bedrijven voor oa de dieptereiniging en ontstoppers.. gootsteen ontstopper is op basis van oa loog. en tast het oppervlakte ligt aan.. het bedrijf waar ik voor werk heeft een vloeibare onstopper die als enige niet aantast.. maar is niet voor gewone mens te koop.[ en zeer prijzig ]. maar ik raad je aan om niet met ontstopper de verf te verwijderen.. probeer t eens met graffity verwijderaar.. ![]() ![]()