![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeker goed uit
![]()
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() bedankt jongens
![]() |
|
||||
|
||||
![]() golf is op de bank geweest. tikte toch 165 pk aan met alleen een goede uitlaat en een chipje. Toch goed te zien dat de chip alleen een beetje winst geeft in de lagere toeren en bovenin maar 2 pk . Uitdraai probeer ik later erop te zetten.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi resultaat, Tim. Ben wie ben je wezen rollen, in Goes?
Zag ik het nou goed dat je de nokkenstokken verkocht hebt? Of was dat een ander setje? En turbo-plannnen...?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() dank je Pieter. Ben in Oostburg geweest. Is een goeie testbank die gelukkig niet zo positief is. Nokkenassen heb ik nog steeds. De eigenaar van de bank heeft goede ervaringen hiermee en komt zo zodra ze er weer terug inzitten uit klokken. En dan ga ik nog eens op de bank. Ben erg benieuwd
![]() Hoe is het trouwens met de vr6? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op zich goed, motor ligt er alweer een aantal weken in, heb 'm ook al laten lopen en stukje mee gereden (met nauwelijks uitlaat/demping). Afgelopen 3 weken op vakantie geweest. Hoop vanavond de Hartmann er weer onder te kunnen gaan hangen (het is wel behelpen zonder hefbrug en met een paar simpele bokjes). Als het goed gaat, dan komende dagen ermee naar het werk op-en-neer en zondag naar MIVW! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Rijd je met of zonder ABS?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zonder natuurlijk haha. Wel met nieuw type 16v remmen met 22 mm hoofdremcilinder |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zit ook altijd te kloten zonder brug. Helaas is het niet anders. Zondag ga ik ook. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project.
|