![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van welke Richard is die Paarse Oettinger dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oettinger is van hans...en ik heb op de terugweg gereden..1 stoel dus 1 persoon.. richard heeft lupo[rsche]..zo nu ben je weer ff bij
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach so...Danke! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je doet maar :p LOL ![]() ![]() ![]() @ Bien ik heb je autotje wel nog gezien volgens mij :p rechtsachter stond tie, ergens achter een heuveltje of niet? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bien was ook in Drachten, dus daar had je haar ´duivel´ al kunnen zien... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
uhm ja, daar kwam ik ook pas later achter, dat haar wagentje erbij stond... ![]() ik moest het lezen in haar topic over haar mk2tje... :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, jij mengt je niet onder het gewone volk... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, rechts achterin achter de zandheuvel.. goed opgelet! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Ik was er tenminste..... :p kan niet van iedereen gezegd worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan hem ook gewoon er op zetten, maar niemand wil die kop zien, ik kan het je verzekeren :p :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Je hoort haar rechts nog zeggen: 'ooow, wat jammer dat Mark is niet is...' ![]() ![]() (Linnie weer verstopt... ![]()
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 25-04-2005 at 11:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier heb je um..... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() valt mee...had een ergere foto verwacht..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hadden ze ook zeker wel gedaan....maar ik heb ze gewaarschuwd dat ze dat beter niet konden doen.... ![]() En toen waren ze toch een beetje bang van me :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik was bang, pfffffff je wil niet weten. verstopte me in de auto plat op de achterbank en deed alsof ik sliep. maar ze hebben me gevonden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahahahaah lol ![]() Voor de mensen die geen zin hebben om weer te gaan zoeken: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ken Bennie niet geloof ik, maar we hebben daar wel de hele dag rondgelopen, en tja ik had me golfje niet bij me dus.... :frown: hahahaha :biggrin: de moed er toch een beetje inhouden |
|
||||
|
||||
![]() Nou zo'n leen auto zou ik geen straf vinden hoor, ziet er sjiek uit!
![]() Helaas WEER niet gezien!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind het ook geen straf alleen is dit een 1.2, ben wat snellers gewend.... :biggrin: Volgende keer bellen we inderdaad anders blijven we elkaar mislopen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
K'heb er ook ff aan gedacht.... haha (geintje hoor kevin en linnie! ![]() |