![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou ze zitten erop.. hier de foto's.. nu opnieuw een vraagje.. is dit veilig (vooral de voorste)?? Zijn continentals 175/55r15 op 7,5J.. want hij zit wel errug strak moet ik zeggen... en m'n rocco is wel voor alledaags vervoer.. iemand die me dat kan vertellen??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voorste band: ![]() achterste band: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zij-aanzicht?
banden lijken mij prima toe verder... Goed op druk houden, maja, dat moet je zowieso altijd...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() no problemo! seht sehr geil aus paulus!!!
gr
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() sorry meer als dit heb ik nog niet.. ze zijn er nu ook weer even vanaf om ze op te knappen.. alleen deze heb ik nog
![]() en deze van voordat ik de banden vervangen heb: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() veel beter! ziet er super strak uit...krijgen de velgen een andere kleur?
|
|
||||
|
||||
![]() tanx! nee.. denk het niet.. wil ze zilverchrome spuiten van motip.. is best goed.. een kleur daar heb ik nog niet over nagedacht.. eigenlijk wilde ik er chrome trim-rings (velgringen) in bouwen.. maar die kun je alleen maar in amerika krijgen voor 70 dollar.. of misschien een chrome vw-kever dop erin en spuiten
|
|
||||
|
||||
![]() 195/45 op 7 en 8J. Vindt het verschil niet storend (hoe de band erop zit).
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik vind het nogal een verschil. Maar goed ik ben denk ik dan niet helemaal lekker of zo dat ik geen 2de hands banden wil hebben. Ik zal wel te veilig zijn of zo. Of misschien geld zat hebben? Als jij de vergelijking wil maken tussen een 2de hands auto en een 2de hands band dan ben je inderdaad een lunatic....
|
||||
|
||||
![]() Lieuwe; zeker mooi!.. zo wilde ik het ook wel, alleen zouden dan mijn banden voor aanlopen en achter zou ik het dan toch echt te strak vinden op 8,5 J.. ben tevreden zo
mr LSD.. het probleem is dat ik er niet genoeg geld voor heb.. en liever goede 6mm continentals en 7mm dunlops heb als nieuwe jokomimammie banden.. en al zou ik genoeg geld hebben, ik zal altijd open staan voor goedkopere oplossingen.. alles wat ik dan overhoud kan ik gebruiken voor bijvoorbeeld een daggie uit met m'n vriendin, of een avond kroeghangen met m'n maten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tja het is niet mijn keus, maar als die banden goed zijn voor 100% dan moet het kunnen. Vriendin is ook altijd belangrijk.
|
||||
|
||||
![]() iemand mishcien een foto van 8,5j met 195 45/15?
want ik wil 8 en 8,5 met 195/45/15 toyo's
|
||||
|
||||
![]() zoo heb gister weer effe de banden eraf laten halen.. want m'n ventielen waren lek
![]() ik ga nu beginnen met opknappen.. eerst schuren en dan plamuren en dan spuiten met 'silver chrome' van motip heb gehoord dat dit best mooi spul is.. verderz ga ik nog eens naar de sloop om een mooi kappie te vinden voor over de naaf en bouten.. volvo 340 kappie past trouwens ook bijna.. dus misschien worden het uiteindelijk wel verbrede volvo velgen ![]() siep wokkel; heb effe fotootje geleend van de godfather van het vwforum: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() plamuur op een velg????
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er alvast goed uit paultje!
OT: ik reed zondag avond nog achter je vanuit oudenbosch tot het viaduct richting gastel! :P kwas wel undercover in een zilvergrijze merc C180 ![]()
|
||||
|
||||
![]() pedaalemmer.. wat is daar zo raar aan?? Verbreed stalen velgen hebben een kleine naad, waar die ring tussen is gelast.. das wel zo mooi om dicht te stoppen.. begrijp niet wat daar zo vreemd aan is?
Matheo; haha... ja dat kan.. toen ging ik naar antwerpen.. kan me wel herinneren dat er een zilvere benz achter me zat... da was jij dus ![]() ![]() zal het topic binnekort weereens vullen met wat foto's van m'n opknapproces ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat wordt het wel hoor, dit is 195/45 op 8J Als jij inderdaad wel wat aan de velgrandbescherming wil hebben zul je een bredere band moeten nemen of toch die 50 wellicht zelfs 55 serie Huibert |
|
||||
|
||||
![]() cabrio-addict tanx.. maar ze liggen er al op
![]() hier alvast een voorproefje.. ze zijn af! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() woot,bling bling
![]() |
|
||||
|
||||
![]() DeNB3rt; ja zeker blingbling.. dankzij het nieuwe spulleke van Motip
![]() nu nog opzoek naar chrome dekseltjes die op deze velgen passen. Iemand ideeen?? Kever-deksels zijn te groot denk? Ow en waar vestigen die deksels zich op, is dat op de bouten of de naaf? |
|
||||
|
||||
![]() netjes joh! keverdoppen zitten met klemmetjes op de velg, klemmetjes zijn ook los te koop trouwens maar zou zonde zijn, moet je gaan boren in je velg.