![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja .. sommigen willen dat nu eenmaal niet : emoties laat je thuis als een couchpotato op de bank zitten . En zelfs die gaat soms geheel gevuld bij het grove vuil |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zoals de meeste mensen weten lig ik aan de drank en drugs bezweken in de goot.............en heb te weinig hersencellen over om nog normaal te kunnen posten op dit forum. Veel mensen geloven wat ze verteld worden, zonder verder te kijken dan hun neus lang is ![]() What goes around, comes around zullen we maar zeggen ![]() Maar idd, redenen genoeg om niet te posten..........of wel te posten. Zoals Jasper al vertelde, Ik heb idd een '55er ovaal en een '67er 1200 gekocht, alleen weinig tijd gehad om daar topics aan te wijden op dit forum. Hoor wel vanuit veel richtingen (de bekende tamtam van Baldrimmer) dat er mensen zijn die het leuk vinden om hier topics over te volgen, dus zal een dezer dagen wel eens wat foto's posten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik begeef me even wat meer op andere vw-forums.
Er is al zo veel vastgeroest in onze hobby! ![]() En mocht het echt zo gek zijn dat men mijn gekut in de garage mist: www.keverpech.nl! |
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=volksaddiction]
![]() Zoals de meeste mensen weten lig ik aan de drank en drugs bezweken in de goot.............en heb te weinig hersencellen over om nog normaal te kunnen posten op dit forum. Veel mensen geloven wat ze verteld worden, zonder verder te kijken dan hun neus lang is ![]() What goes around, comes around zullen we maar zeggen ![]() Maar idd, redenen genoeg om niet te posten..........of wel te posten. Zoals Jasper al vertelde, Ik heb idd een '55er ovaal en een '67er 1200 gekocht, alleen weinig tijd gehad om daar topics aan te wijden op dit forum. Hoor wel vanuit veel richtingen (de bekende tamtam van Baldrimmer) dat er mensen zijn die het leuk vinden om hier topics over te volgen, dus zal een dezer dagen wel eens wat foto's posten. Hahaha ik hoorde dat je sliep in een busje... ![]() Over dat laatste wat je schrijft: Denk dat het hier om blijft gaan op een forum; en ik denk ook dat de meeste mensen het hier volledig is ontgaan wat er gebeurt (of niet gebeurt) is, en dat dat ook de meeste niet boeit....Wat wel boeit zijn de leuke verslagen en interesses van zowel luchthappers en waterkokers en dat maakt dit forum nu zo leuk, die leuke balans tussen die twee.... ![]() Edit; tja, en dat van die hersencellen was allang geen geheim hoor.... ![]()
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 29-11-2005 at 23:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan weet je meer als ik, want ik heb echt niet in een busje geslapen ![]() Of mijn hersencellen moeten bij deze weer te wensen over laten ![]() "Dat is dus wat ik bedoel met Veel mensen geloven wat ze verteld worden, zonder verder te kijken " Maar van jou kan ik het wel hebben Chris, no hard feelings ![]() Quote:
Is zo...........maar er zijn altijd weer personen bij die dan (hoe mooi of leuk ze je auto vinden) toch weer wat te zeiken moeten hebben over een ontbrekend naafkapje, scheef ventieldopje or what so ever........ als een project je niet aanstaat, klik er dan lekker voorbij. En als je de spreekwoordelijke klok hebt horen luiden, maar geen flauwe notie hebt waar de klepel hangt..........denk dan eerst 3x na voor je een reply post (of post niets) Dan zijn we gelijk bij het punt waarom het zo verdacht rustig op het forum ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() lowlifevw, thesamba, restowagenuk............forums genoeg. Levert je gelijk weer wat internationale contacten op, volgende maand op bezoek bij "the french Connection" in Parijs als we mijn Raders gaan halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() jasper jonge wat heb je weer aangehaald.....
![]() hahaha ![]() ![]() ik ben er ook gewoon, meestal op tijden dat t hier zowiezo rustig is.... maar dan heb ik ook lekker veel te lezen ![]() waren er toch een kleine 400 volgens mij sinds gisteravond deze tijd... en heb zelf ook wel dingen om hier op t forum te plaatsen of topics mee te openen maar op een of andere manier heb ik t idee dat je er een beetje in moet zitten hier op forum.... zoniet dan word er niet of nauwlijks op je reactie gereageerd en is dat voor veel forummers hier toch iets van een drempel.... ![]() maar goed zoals ik zeg is dat mijn idee en heb ik t wel helemaal mis...!! groeten p@trick ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk willen we dat lezen, houd het forum een beetje levendig. Natuurlijk willen we alles weten wat je doet, altijd leuk om te zien hoe een ander bezig is en wat ze bezig houdt. Vroeger hing er bij ons in de plee een bordje met de volgende tekst. "Doe wat je wilt, praten doen ze toch" Schijt aan de rest en kom op met die foto's en verhalen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
that;s the spirit.. ![]() ![]() gaat goed met het topic
|
||||
|
||||
![]() beetje jammer van deze topic....laat mensen lekker zelf keuzes maken ik hoef echt geen uitleg van iemand waarom hij of zij hier niet meer komt, tijden veranderen dus laat het lekker op zijn vrije beloop gaan.
ik maak em er geen zorgen om iig. als ik op het vwforum kijk irriteer ik em gewoon aan de loze topics die daar voorbij komen...en dat zegt wel iets als ik dat zeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind het nou een beetje teveel op msn lijken... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar het ligt er vaak ook aan wie het zegt en hoe iets "gebracht" word. tja, en als me dat niet aanstaat ben ik vrij om te komen en te gaan op dit forum ![]() de term "goed bezug" ken ik maar al te goed, maar dat zijn nou net niet de termen waar het hele verhaaltje om draait IMHO.......... maaruuhh, dikke ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Naja, leven en laten leven, onkruid vergaat niet toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat me wel opvalt : vwforum is laatste tijd vaak "uit de lucht " ...
server niet betaald ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je je "vrijwillige" bijdrage niet gestort dan Peter ![]() stelletje flessentrekkers daaro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vwforum.nl das pas echt rustig nu
![]() Vreemd, topic begon met de vraag Rustiger ? in het algemeen en nu is het een soort soap geworden waar " de Luchtkoelers " zijn. Lekker belangrijk komen toch ook weer nieuwe luchtkoelers bij, jongens die ook waterkoelers zijn dus dubbele pret. Jongens ( gelukkig weinig meisjes ) met nieuwe ideeen over luchtgekoelde VW's, let maar op volgend jaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker belangrijk?? Tuurlijk is het belangrijk dat iemand blijft, tis 1 grote familie. Buy a vw and you get a 1000 friends for free. Als er nou nieuwe mensen komen moeten die dan geen advies krijgen van de "ouwûh garde" Geen antwoord in een topic en daar gaan ze weer "er is hier toch niemand die iets weet" Kan me herrineren dat vwforum eerst ook een luchtgekoeld gedeelte had,is weggehaald omdat iedereen hier zat. Wil je dat ermee bereiken dan??
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk is het belangrijk dat mensen in de "familie" blijven maar over hoeveel mensen hebben we het nu eigenlijk ?
En trouwens als die mensen hier niet meer willen komen lekkere familie dan. Die niet of nauwelijks meer posten zijn op een hand te tellen en er zijn nog zoveel luchtkoelers die wel aanwezig zijn en die in het bezit zijn van de nodige technische bagage. Heb ook niet het idee dat hier nieuwe mensen komen en weer weggaan omdat ze geen info krijgen maar meer het feit dat sommige mensen die hier heel veel posten ( voornamelijk eigen topics ) "gemist" worden door de mensen die hier al zitten. En dat het vwforum zijn luchtgekoelde gedeelte heeft weggehaald das toch logisch, ga jij eens over je waterkoeler praten op het keverforum. Ik vind dat je met je uitspraak de aanwezige luchtkoelers behoorlijk tekort doet.