![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je verjaardag. Heb ik je net gebeld, wist ik nog niet eens dat je jarig was. Wanneer kunnen we op koffie en gebak komen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey, das mooi....dan kan ik na een dik half jaar eindelijk me lekke schokkers er onderuit gooien.
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor mijn cadeautje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Peace!!!!!!!
Setjes zijn om 11.00 gepost, hieronder het bewijs ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat is fijn...hoop ik alleen dat ze m niet voor 1 uur komen afleveren, want dan is er niemand op de zaak van me ouders....hahahaha.....maar ja, dat zal wel goedkomen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan moet je ff zelf naar het postkantoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een paar sets over
5x golf 1 1x corrado de rest is allemaal gereserveerd, mocht er nog genoeg animo zijn dan kan ik een tweede ronde organiseren
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() effe n vraag / verzoek aan iemand die de schroefsetjes bij erdem gaat halen...
ik heb hier nog een pakje voor m liggen, regio utrecht, zou iemand dat miss mee kunnen nemen? heb je gelijk een kadootje voor de kleine bij je ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed plan!!!
|
||||
|
||||
![]() Iemand de schroefsetjes al ontvangen en gemonteerd?
Bevallen ze goed? Ook wat mooie foto's natuurlijk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zit nog steeds vol verwachting te wachten. Als ik m binnen heb en gemonteerd, uiteraard before and after photoshoot ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb em binnen vanochtend 11 uur. maar ben nu net thuis
![]() ziet er zeer indrukwekkend en groot uit. zo op het eerste gezicht groter dan orgineel. maar ik kan hem met de hand nog wel redelijk indrukken ben benieuwd hoe het rijdt. nu nog even een dag vinden voor montage. en hoe kan je zien dat deze voor de zware aslast is dan trouwens? zie niets van corrado staat. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice......kan je nog net ff monteren vandaag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey ik heb hem ook binnen! Ziet er goed uit.
Maar in de TuV papieren staat dat het voor een Corrado met lichte last is. Komt dit overeen met Jetta zwaar of is het een klein foutje? |
|
|||
|
|||
![]() @ lunatik waar op die brief staat het merk en type van de wagen dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Op het TuV A4tje staat het merk en type waarvoor hij goedgekeurd is.
|
|
|||
|
|||
![]() oja ind bij mij staat ook corrado lichte uitvoering?
heb een g60. en montage denk dat, dat einde van de week wordt. en ook natuurlijk voor en na pics. |
|
||||
|
||||
![]() voor corrado is maar 1 set
voor golf 2 is ook maar 1 set voor golf 3 heb je zware aslast en gewone
|
||||
|
||||
![]() trouwens op de zijkant van de doos zit een klein zwart stikkertje met witte tekst daar staat op waarvoor hij geschikt is, maar tis toch 1 pot nat golf/jetta/vento/corrado